Gå til innhold

vekstavvik på bebisen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

i går var jeg hos jordmor som ville ha meg inn på sjekk på ahus siden sf målet mitt va avflatende, var på ultralyd i stad og det viste seg at bebisen var litt mindre en anntatt, den veide nå 2600 gr og kom kanskje til å være 3000 gr ved fødsel, var bare 13% avvik da så det var jo ikke så mye, men skal tilbake om 2 uker for ny ultrtalyd, har den ikke vokst noe særlig da så blir jeg kanskje satt i gang...hjeeelp..hehe..

 

måtte bare fortelle det..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

 

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

36+4 i dag, så har enda en liten stund igjen til termin 1 juni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...