mamman til 2 godjenter:) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 i går var jeg hos jordmor som ville ha meg inn på sjekk på ahus siden sf målet mitt va avflatende, var på ultralyd i stad og det viste seg at bebisen var litt mindre en anntatt, den veide nå 2600 gr og kom kanskje til å være 3000 gr ved fødsel, var bare 13% avvik da så det var jo ikke så mye, men skal tilbake om 2 uker for ny ultrtalyd, har den ikke vokst noe særlig da så blir jeg kanskje satt i gang...hjeeelp..hehe.. måtte bare fortelle det..hehe
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 36+4 i dag, så har enda en liten stund igjen til termin 1 juni:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå