Lovemychild Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Vet at det ikke er noe fasit svar og at det er inviduellt,men jeg spør likevel Har en nabo med en sønn på 4 år,som fortsatt bruker belie.Hun sier han er tørr, men at det er en "trygghet" for han å ha bleia på (??) ,og at det er helt normalt at gutter bruker bleie til de er 5 år. Jeg syntes dette hørtes merkelig ut,jeg trodde min sønn på tre var litt treg, han sluttet med bleie for en måneds tid siden,og han ble tre i januar.... Når sluttet deres gutter med bleier??
Fire småtroll Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Eldstegutten min sluttet omtrent på 3-års dagen Mellomste var 3,5 år, og han ser jeg på som litt sein, han var redd doen han stakkar. Nevøen min, som er kronisk syk og ut og inn av sykehus, har akkurat sluttet nå, 4,5 år gammel, og dette er noe de har jobbet veldig intenst med. Sykehus tok kontakt med barnehage for å samarbeide om strategier for å få han ut av bleia, tviler på at de hadde gjordt det hvis de så på det som normalt at han skulle bruke bleie....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå