Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 spiser dere sjokolade og drikker kaffe? Bara lurte jeg =0) Er det noe ( desserter, godteri m.m) dere lar være å spise fordi det ikke er bra for lillen?
mams-til-tre Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Tulla mi reagerte ikke på noe jeg spiste, men det er ikke alle som er sånn... Man må bare prøve seg fram. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hun reagerte på skjokolade og sterk mat til hun var 3 mnd. men etter det guikk det bra.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Med denne ungen har jeg så langt kunnet drikke og spise det jeg har lyst på. Men jeg drikker svært sjelden kaffe og slik har det alltid vært(så ikke på grunn av ammingen).
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 jeg var forsiktig i begynnelsen til vi hadde fått litt mer teken på foreldrerollen. Også prøvde jeg meg med litt og litt når lillegutt var ca 3 mnd. Nå spiser jeg alt, mini er 6 mnd. Fiser litt mer hvis jeg har spist mye løk feks, men virker ikke plaget på noen m¨åte
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Drikker masse kaffe og spiser alt for mye sjokolade. :-) Ikke noe problem for magen eller søvnen til gullet!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 kaffe har jeg aldri drukket,men ellers spiser jeg hva jeg vil (untatt kål) han har aldri reagert på noe
The most famous Ludder Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Kan spise hva jeg vil, gullet tåler alt. Eneste han reagerer litt på er kålrabi. Drikker ikke kaffe, men cola hver dag. Sjokolade når jeg får lyst på.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde ikke klart meg uten en sjokolade i ny og ne, men kaffe er jeg ikke så glad i så det blir det ikke drukket mye av her. Faktisk ingenting siden han ble født.... Tilogmed spist jordbær til isen idag, var bare 10 stykker så håper det går bra siden han ikke har reagert på noe annet jeg får i meg enn brus- men den vanner jeg ut litt så går det bedre...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Nå spiser jeg alt! Men jeg kuttet ut kullsyre de tre første månedene, hun fikk vondt i mangen av det.. Men hun har aldri reagert på noe annet. Så jeg gulper ned på med sjokkis og kaffe:)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Spiser litt sjokolade, men holder meg unna alt med koffein. Spiser samme godteri som før, men holder meg unna sterke saker som tyrkisk pepper ol
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Eneste tullene her har reagert på er jordbær. Man må bare prøve seg frem.
@nemone Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Har spist og drukket helt som vanlig. Uten kaffe hadde jeg ikke hengt sammen tror jeg - konstant søvnunderskudd over flere måneder er slitsomt.... Eneste jeg var forsiktig med de første par månedene var kål og løk, og alkohol såklart. Fra 3 mndrs alder har jeg ikke tenkt på hva jeg har spist i det hele tatt - bare vært forsiktig med alkohol. Ingen av mine 2 barn har reagert på noe jeg har spist.
Piipii Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har måtte vært veldig forsiktig med det jeg har spist lenge. Lillemann er 9 mnd nå, og enda må jeg holde meg unna visse ting. Siden lillemann hadde kolikk til han var 3 mnd, så var jeg spiste jeg ikke: Kål Løk Strek mat eller mye krydder Kaffe Te Sjokolade kake Sjokolade Bær Druer Epler Pærer Plommer En periode når han var veldig liten så holdt jeg meg unna melkeprodukter, og det hjalp litt på magen hans:) Nå spiser jeg det meste av det jeg har nevnt, utenom sjokoladekake og sjokolade, strtek mat og kaffe:)
twoboys & a girl Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 Junior er nå 4 mnd å har kun reagert på kylling i karri. Drikker cola og spiser sjokolade som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå