Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Har vært på 3D ul i dag!! Har en nydelig liten jente i magen!!! Hun har arvet storesøsters overleppe og nese!! Minnet veldig om en magrere versjon av nyfødt bildene til storesøster!! Jeg og mannen min tok oss en tur på kafe etterpå...og der satt vi bare så nyforelsket!! Både i hverandre og i babyen! Plutselig i løpet av en halvtime har hun liksom fått sin egen identitet!! Jeg har morkaken forran på magen, og hun lå først med hodet godt nedi morkaken...nesten som en hodepute. Etter en stund så vi ansiktet bedre...men så skulle hun plutselig gjemme seg bak hånden!! Så søt! Lå med beina i kors, og vippet opp og ned med den ene foten!!
stinky-monkey Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Så gøy :-) Hvor har du vært på ultralyd, og hvor mye kostet det? Lurer litt på å gjøre det også. nærmeste stedet man får gjort det her er vel Bergen. Koster det en formue? Og når sånn ca bør man ta 3D ul i sv.skapet for best mulig "resultat"?
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Så koselig...begynner å grine jeg når je leser sånt:) Vi fikk ingen særlig bra bilder når vi hadde 3d sist og nå lir vi ikke bruken penger på det tror jeg:) Vi får se:)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Vi tok 3D på Majorstuaklinikken i Bergen. Det koster 1200,-, men da får du med deg flere filmsnutter og mange bilder. I tillegg til det synes jeg selve gjennomgangen av babyen er verdt pengene!! Hun målte babyen, så at hjertet var fint, at alt så bra ut mellom nese og munn, sjekket hvor mange fingre det var, at magen og nyrene så fine ut. da hun hadde målt babyen(hodemål, magemål, lårbeinslengde) satt hun målene inn i skjema der du ser barnet ditt i kurvdiagram i forhold til gjennomsnittsbabyer. De sier at mellom uke 26 og 31 er best. Jeg er 27+2 i dag, helt perfekt tidspunkt!!
stinky-monkey Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Må man ringe å bestille time lang tid i forvegen? wow, tror faktisk 1200 kr er verdt det, jeg :-) Hadde vært gøy å prøvd det ut...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Så koselig å lese!! Vi skal også på 3D ultralyd.....2 juni er den store dagen, og vi gleder oss masse! Lykke til videre i svangerskapet
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Jeg bestilte for tre uker siden. Da var det fremdeles noen timer ledig denne uken.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Ja,det er kjempekjekt med 3d ul,fikk et fint 3d bilde selv i dag. Kjekt å bare kose seg sammen med sin kjære og tenke på den lille som er magen. Lykke til videre i svangerskapet.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2008 Så fint 3D bilde du fikk da! Skjønn jente!!! Mine bilder ble litt mer difuse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå