*tingeling* Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hvordan avbestiller jeg pakker i Ole brumm klubben??
kråke76 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Tror ikke man kan avbestille disse pakkene. . Får pakker så lenge man er medlem:)
*tingeling* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Men det står at du bestemer selv hvor mange pakker du vil kjøpe,så då må det jo gå ann å avbestille!
kråke76 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 tror dessverre ikke det. . tror de skriver det fordi man kan melde seg ut når man vil! Får jo ikke medlemsblad om neste pakke sånn som i andre bokklubber. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå