Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjørelæreren, hvor gjør man av han mens jeg kjører, sitter han på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

han kan sitte på, men som regel så sitter de og drikker kaffe på trafikkstasjonen

Skrevet

Han var ikke med når jeg kjørte opp hvertfall...

Skrevet

Eg meiner at det er opp til deg. Min kjørelærar satt på, fordi han var ny og ville ha erfaring. Han spurte først.

Skrevet

Det er vanligvis kun sensor som sitter på......jo ferre i bilen jo bedre. Kjørelæreren har uansett ikke lov til å si noe...

Ikke la deg avlede av skravling, noe sensorer skravler noe jævlig har jeg hørt, litt for å teste konsentrasjonen, mens andre er helt stille og gir kun beskjer om hvor du skal kjøre osv...

Skrevet

Jeg fikk velge om hun skulle være med eller ikke. Var drit nervøs og hun var veldig flink til å takle meg så jeg ville ha henne med (tror hun var nervøs på mine vegne også) og hun satt bak og var musestille, men nærværet roet meg litt.

(Da vi var ferdig og sensor sa jeg hadde bestått, snudde jeg meg og spurte: Kan jeg gråte litt nå, R....? Da så jeg hun ble litt rørt også og så lo vi godt gjennom tårene. Dro på cafe og feiret etterpå!)

Skrevet

-putter'n i bagasjerommet...??? =D

Skrevet

min var igjen på trafikkskolen. brukte selvsagt hans bil da å kjøre opp med.

Skrevet

Fint, han kan sitte der med kaffen sin, jeg vil ikke ha ham med. Han er en snåling, veldig hyggelig men snål;) Hehe...

Skravling er greit det egentlig, blir litt sånn pinlig dersom det er for stille synes jeg:)

Skrevet

Jeg hadde med min kjørelærer og det hjalp veldig. Kjørte som sagt opp i tønsberg og fikk den jæ**ligste sensoren de hadde. Da føltes det veldig greit å ha noen i baksetet som kunne bryte opp den spente stemninga litt... Så....se opp for Egil!!

Skrevet

Jeg hadde bare med meg sensor( fikk ikke tilbud om noe annet heller, helt greit det altså)...

Kjørelæreren satt spent på kontoret og ventet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...