Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Har en jente på 10mnd som ikke har begynt å krabbe og vil heller ikke åle seg så mye. Vi var hos helsesøster og fikk henvisning til fysioterapaut. Han skulle finne noen øvelser slik at hu lærte seg dette. Er det andre her som har opplevd å ha ein baby som er litt treg? Hva gjor fysot. og klarte da barnet mer etter behandling? Ble litt teit skreve detta, men håper dere forstår!
Sylteflesk Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Eh - det er da ikke seint å ikke krabbe ved 10 mnds alder? Dattera mi begynte å krabbe da hun var 14 mnd. Da hadde hun ålt seg siden hun var 10 mnd. Vi har vært jevnlig i kontakt med fysioterapeut fordi hun var prematur (født i uke 34), men hun har alltid bare sagt at det kommer etter hvert. Og det gjør det jo. Vi har aldri fått noen øvelser. Jenta mi satte seg opp selv et par uker før hun fylte 1 år, reiste seg da hun var 13 mnd, krabbet da hun var 14 mnd, nå er hun 18 mnd og går fortsatt ikke. Hverken vi, helsesøster eller fysioterapeut har vært bekymra for henne. Ikke stress så veldig med det, du.
Gothminister Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Kan egentlig ikke skjønne att du fikk henvisning til en fysio bare pga det.. Hu er jo ikke engang sent ute enda.. Min på 13 mnd gjør heller ingenting,setter seg ikke opp engang,og helsesøster var ikke bekymret...ikke jeg heller...enda..
*tingeling* Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Oj så rart,fikk en følelse av at jenta mi var utroli treg når jeg var hos helsesøster, jeg ble jo bekymret. Men har hørt at det er faktsik flere barn som ikke krabber når de er 10mnd, så då stresser jeg ikke så mye med det! Men rart at jeg fekk henvisning til fysio då. men men bedre de sjekker barna vår en gang for mye enn for lite
Gothminister Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Det er hun ikke.. Er ikke alle barn som kryper eller krabber.. Storebror gjorde ingen av delene.. Krabbet bare når det var høyst nødvendig;) Hørt om de som bare kryper til de er langt over året også. Er ett innlegg her, om det er fler som har trege små,tror det er på neste siden. Ta en titt på den du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå