Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Kjøper dere nytt hvitt undertøy til den store dagen? Hvor kjøper dere evt? Stømpebukse eller stay-ups? Noen som har tips om gode stroppeløse bh's? Må ha noe som fyller litt jeg da,... kan hende det blir vanskelig å få tak i et stroppeløst utfyllende alternativ? :) hehe...
Vannmann35 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Kjolen min har korsett i seg, så jeg skal kun ha stroppeløs bh og truse, samt stay ups tror jeg :-) Jeg kommer ikke til å kjøpe noe dyrt, men handle på H&M, Cubus eller Lindex tenker jeg. Synes Triumph har mye bra.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 er noe sånt jeg også ser for meg. Er korsett i min kjole også. Men hvordan er det med stroppeløs BH og push-ups/innlegg? Jeg har så innmari små pupper, serru!! hehe...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 jeg er her inne og snoker :-) men stroppeløse BH med silikoninnlegg finner du om du leter litt og har litt flaks på cubus, hm eller lindeks. det går til og med an og kjøpe silikonputer i tillegg.... hihi.... p.s de har ofte på seg stropper i butikken, men stroppene er avtabare
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Hei mortilgunnar-snoken!! hehe.. Tusen takk for tipset. Men sitter de på da?? ser for meg løse innlegg inni en stroppeløs bh så blir det så tungt at det faller ned på innsiden av brudekjolen mens jeg er på tur opp kirkegulvet...hahahaha--- for et syyyyyn!! hahaha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 hehe... må jo snoke (om jeg en dag blir frid til så kommer mannen ikke til å ha noe han skulle sakt, her er alt planlag... hehe) når man har litt begrensett med pupper så skal det ikke så mye til før ting holdes oppe, og silikon veier ikke sååå mye. men altid lurt og kjøpe et nr mindre en man tror. slik at den sitter på stramt. det går jo an og kjøpe en ordentlig stroppløs BH som er laget for det og stappe oppi silikoninlegg som du kjøper løst også. de BH ser jo ofte litt bedre ut også. (se på spenen som fester BH sammen, jo tykkere jo bedre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå