Gulljenta mi:) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Dere som har fått og visste kjønnet på forhånd, stemte det? Hvor får man tak i gratisprøver, har hørt noe om at apoteket har? Takk for svar:)
Zabbi Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Regner du mener babypakkerne man kan få? www.libero.no har du en pakke, og apotekerne har en pakke sammen med pampers, men vet jo ikke hvilket apotek som er nærmest deg. Feks for meg er det www.apotek1.no, men om vitus eller alliance er nærmere deg kan det være lurt å gå inn på dem egne sider. Og så kan man få en gratis bleiebøtte med refill på www.reflex.no. Jeg har nå nettopp vart å hentet den siste pakken på lindex, å det var liberopakken det. Håper det hjelper deg
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Har fått vite kjønnet med alle tre. Har 2 gutter som bevis på at det stemte de to første gangene, og 2 3d-ultraer er enig i at det stemmer nå også .)
1, 2, 3!!! Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jepp! I alle fall på de 2 første! Venter spent på nr 3 nå. UL sa jente. 24 dager igjen til termin!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Når får man den kvitteringen fra libero klubben i posten, noen som vet??
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Det står på Libero-sidene at den kommer når det er fra 2 mnd igjen til fødsel, jeg fikk den forrige uke og var da i uke 33.
Tredjemann på vei :D Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Kjønnet stemte på førstemann, det ble gutt. Og denne gang så jeg helt tydelig at det er ei jente, så blir litt paff om det kommer en gutt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå