Gå til innhold

Livmortappen...noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm ca 14mai, har hatt endel symptomer på at jeg er gravid(men tror det bare er i hodet mitt de ligger), leste på pernille.info om livmortappen, sjekket den og den var åpen(tror jeg visst jeg sjekket riktig) er håpet ute for meg da???? er bare i 1pp men vil så gjerne at det skal klaffe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Sannsynligvis har du el eller så er mens rett rundt hjørnet. Men jeg har sjekket litt (ikke klart å gjøre det regelmessig..), og min erfaring er at den oppfører seg etter oppskriften fra mens til el, deretter lever den sitt eget liv frem til neste mens... Har ikke hatt helt regelmesssig syklus mer enn en mnd, så mulig det er derfor..

Lykke til uansett:)

Skrevet

tusen takk for svar, jeg får bare ta det som det kommer å se hva som skjer..krysser fingrene da;)

Skrevet

visst det er eit stort hull er den open...en liten grop er den lukket!! eg kjente på min tapp fra el til ikm, trudde den var litt open, men når eg sjekka den dagen før ikm så var det tydlig forandring, det var eit stort hull og mensen kom morgen etter!! men visst du har eit stort hull no ha du kanskje ie. følg med den noen dager og sjekk om den lukker seg:) masse lykke til!! klem

Skrevet

Så det går ikke an å kjenne på livmortappen om man er gravid eller ikke, mellom EL og IKM, annet enn at den kanskje åpner seg like før mensen kommer, og da er man ikke gravid? Mens de to ukene som er mellom EL og IKM så er det ingen ting som viser om man er gravid eller ikke?

Skrevet

Tror egentlig det skal gå an. Om man er gravid skal den liksom være har inni og myk utenpå eller no. sjekk pernille.info, der står det grundige beskrivelser. Men jeg synes den har vært som beskrevet som gravid, men jeg har ikke vært det.. Fikk forhåpninger, men nei...

Skrevet

hmh, jeg tror ikke jeg kjenner tappen min godt nok til å kunne avgjøre noe utfra det som står der :o) Men kunne kjenne at den åpna seg under EL. Konsistensen derimot er ikke grei å definere. Jeg tror nesten jeg får la tapp være tapp de neste to ukene, og vente på IKM om 13 dager... Jeg er ikke så tålmodig av meg, merker jeg nå :o)

Skrevet

Min tapp går an å forstå seg på fram til ELfor da åpner den seg opp, og dagen før mensen kommer for da synker den langt ned og blir steinhard. Ellers lever den sitt helt eget liv nedi der, og jeg har nå bestemt meg for at mellom EL og IKM får den lov til det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...