Elle melle deg fortelle Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Noen som har tips til bordkort til 50-årslag? De skal visstnok ikke være dyre. Men jeg har lyst til å gjøre mer ut av det enn bare en pappbit. Noen som kan hjelpe meg med dette så jeg får laget det til svigermors bursdag?
LadyLuck & Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 i min mor og samboerens 100årsdag (delt 50årsdag) limte de mosegummi (sånn skumfilt ting) med navnene på på glasene (på stetten). fungerte både som bordkort, og man holdt styr på hvilket glass som hørte til hvor. genialt syns jeg..
Espoir Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Silkesløyfe med navn på rundt glassene. Finne fine steiner ute og male navn på, kanskje et lite motiv også hvis man er kunstnerisk anlagt. Grønne blader med sølvskrift på.
Elle melle deg fortelle Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 takk for gode tips.. Tar gjerne i mot flere:-)
6Ymamma Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Lenge til hun skal feires da? Tenker da på hvor lang tid du har til å bruke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå