Gå til innhold

Takk for god underholdning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen går jeg over til 3. trimester og vil med dette takke for god underholdning. Jeg elsker å skru på Pc ved frokostbordet og lese alle de morsomme tingene noen av dere klarer å skrive. Jeg har ledd så mye og hatt mang en latterfull morgen.

Dette har jeg moret meg mest over:

1. De som absolutt skal blande seg inn i hva andre gjør :) Dere må virkelig ha lite annet å tenke på. Jeg har spesielt likt å lese innleggene til deg som mener at folk burde oppsøke psykolog for diverse meninger. Du jobber kanskje i bransjen og har sett ditt snitt til å skaff nye klienter her inne :) Takk for mange gode lattere.

2. Dere som absolutt må krangle med de som tilhører gruppe 1. Jeg beklager å måtte si det, men kampens hete skriver dere mye rart dere også :) Jeg ler spesielt godt når noen blir frustrert over madamen med psykologinnleggene. he he.

3. Dere som egentlig bare vil at alle skal være venner, men som må diskutere litt allikevel :) Dere er nesten like morsomme som gruppe 2. Du som ville lage en tråd for de som ville ha det koselig: Jeg så det nok at du var inne og reklamerte for tråden din hos de som er litt kranglete :) he he

4. Dere som føler at alt handler om graviditeten. Denne må jeg sikkert forklare litt. Personlig hadde jeg luft i magen også før jeg ble gravid. Spiser du en hel ananas og får luft i magen, har det sannynligvis lite med graviditeten å gjøre :) Jeg fikk dilla på is i begynnelsen av mai hvert år, gravid eller ikke gravid. Ikke så rart kanskje siden det begynner å bli varmt og isdiskene fylles opp.

Men som sagt: takk for at dere får meg til å le! Jeg håper dere fortsetter å spre glede, selv om min tid her inne er forbi. Nå skal jeg ut og nyte vårsola. Jeg anbefaler dere alle å gjøre det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig det du :) Hadde bare sett meg lei på alle de negative innleggene her inne, og ville skape litt motvekt...men går jo ikke av veien for en diskusjon....men den må være på et seriøst nivå, og krangling er dumt. Men det var hyggelig at du har fått litt underholdning hvertfall :) Masse lykke til videre på 3 trimester :)

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne sitte som deg, Vannmelon, og bare observere (det er faktisk seriøst ment, ikke noe ironi) Men jeg klarer ikke, så jeg er redd jeg havner i en en dine grupper.

Jeg får skylde på engasjemenet :-)

Lykke til videre!

Skrevet

Hehe, godt sagt Vannmelonen! Lykke til videre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...