Santi og gjengen Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Skulle innom og bare kjøpe en liten ting, men så viste det seg at de hadde jo halv pris på alt av barnetekstil, dermed ble det innkjøp av babyting bare dager før engangsstønaden forhåpentligvis kommer: Vogndyne, trekk, sengetøy, krabbeteppe, helseteppe, gardiner, pute m.mer. Masse fint der, så løp og kjøp dere som har mulighet!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 oi så flott.. det er overalt tror du? har sett meg ut ting der jeg vil ha:D
Santi og gjengen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Håper det gjelder overalt... Jeg fant det på Farmandstredet(kjøpesenteret) i Tønsberg idag. Hvis noen andre kan bekrefte at det er andre steder og så er det fint. Kjedelig hvis jeg tipser og så gjelder det bare Tønsberg...;-) Kjøpte masse lyst og rosa til jenta som ligger i magen min, gleder meg til å bruke det når den tid kommer!!!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 så hærlig! tror nesten jeg må ta meg en bytur jeg nå!
Miss Dynamite Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 tror du det er salg her i tønsberg til fredag, evt torsdag også?!?! skal på ul til torsdag og håper jeg får se kjønn!!! hehe
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 tusen takk for tipset, santi!!! nå fikk jeg tatt meg turen og handlet det jeg hadde tenkt å handle uansett, på halv pris
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 foresten, var salg her og (oslo) så regner med de har det overalt.. men vet ikke hvor lenge de har det og var allerede utplukket... De har nettside hvertfall.. men veet ikke om det går å bestille på nett..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Jeg vet!! skal shoppe masse der når jeg får tid.. hehe blir vel i morgen tenker jeg:D:D gleder meg!
Rina82 Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Tilbudet gjelder til16. mai og gjelder nok hele landet siden det er komt reklameavis her på vestlandet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå