Gå til innhold

Tips! 50% på barneting hos KID!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle innom og bare kjøpe en liten ting, men så viste det seg at de hadde jo halv pris på alt av barnetekstil, dermed ble det innkjøp av babyting bare dager før engangsstønaden forhåpentligvis kommer: Vogndyne, trekk, sengetøy, krabbeteppe, helseteppe, gardiner, pute m.mer. Masse fint der, så løp og kjøp dere som har mulighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så flott.. det er overalt tror du? har sett meg ut ting der jeg vil ha:D

Skrevet

Håper det gjelder overalt... Jeg fant det på Farmandstredet(kjøpesenteret) i Tønsberg idag. Hvis noen andre kan bekrefte at det er andre steder og så er det fint. Kjedelig hvis jeg tipser og så gjelder det bare Tønsberg...;-)

Kjøpte masse lyst og rosa til jenta som ligger i magen min, gleder meg til å bruke det når den tid kommer!!!

Skrevet

så hærlig! tror nesten jeg må ta meg en bytur jeg nå!

Skrevet

tror du det er salg her i tønsberg til fredag, evt torsdag også?!?!

skal på ul til torsdag og håper jeg får se kjønn!!! hehe

Skrevet

tusen takk for tipset, santi!!! :D nå fikk jeg tatt meg turen og handlet det jeg hadde tenkt å handle uansett, på halv pris :D

Skrevet

foresten, var salg her og (oslo) så regner med de har det overalt.. men vet ikke hvor lenge de har det og var allerede utplukket... De har nettside hvertfall.. men veet ikke om det går å bestille på nett..

Skrevet

Jeg vet!! skal shoppe masse der når jeg får tid.. hehe :D blir vel i morgen tenker jeg:D:D gleder meg!

Skrevet

Tilbudet gjelder til16. mai og gjelder nok hele landet siden det er komt reklameavis her på vestlandet.:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...