venter x3 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Har hørt at chicco sine er bra. Også coop sine.....
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Har også blitt anbefalt chicco sine, spesielt forde de absorberer bra og er tynne. Men bruker coop sine og synes de er ok - har ikke funnet chicco enda.... Natusan sine er ikke bra, de henger fast i brystvorta:-( og det passer se dårlig i mange situasjoner å lufttørke de før man tar på bhen igjen....;-)
~\/ero~ Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg synes chicco sine er bra.. Ihvertfall hvis man lekker mye. Jeg bruker natusan sine, helt greie. Men i begynnelsen da jeg lakk mye kunne jeg ikke ha brukt de
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Medela og Chicco...men holder meg helst til Medela, fås kjøpt på enkelte apotek...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Chicco, uten tvil. Jeg hadde mye melk i begynnenlsen og det var godt å ha ett ammeinnlegg som holdt myyyye. Ellers så er de også veldig skånsomme for brystvortene. Har opplevde at andre innlegg hang seg fast auau.
Marolla Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Chicco er suverene! Natusan er noe herk!! Chicco kjøpte jeg på apotek. Kjøpte noen andre som var ganske lik chicco sine på apoteket også, men husker ikke navnet. Men de hadde plastbelegg bakpå likens som chicco har.
LadyLuck & Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 avent sine er supre, men svindyre. Bruker selv coop, og er superfornøyd..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 liker medela sine, tynne men holder mye. de har de kun på alliance apotek da.chicco har ejg ikke prøvd(hvor fås de kjøpt?) avent sine syns jeg er for tykke
Tropiskjuice Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 chicco sine er de beste.. syntes jeg.. de får man kjøpt på apoteket. jeg lekker mye og kan ikke bruke natusan de setter seg fast i brystvoretene =(
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Chicco sine, helt klart fremfor medela og avent. Har ikke prøvd noen andre.. Chicco er det bare apotek1 som fører. Ellers selger nettbutikken apotekhjem.no chicco til en rimelig pris.(Da må man kjøpe 3 pakker eller mer for at det skal bli billigere enn apotek, pga porto og fakturaavgift).
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Har coop noen engangs?? Har prøvd Natusan, Chicco og Avent sine. Anbefaler Chicco!!! Men Avent sine går også an.. Kommer an på hvor mye du lekker, men jeg lekker mye, så jeg må ha noen som er store og tykke.
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Chicco slår alle om du lekker. Jeg har prøvd alle, og alle de andre har lekket igjennom slik at jeg fikk en synlig fin flekk på genseren.... Så om du lekker og vil være på den sikre siden, så kjøp chicco!!
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Chicco er geniale. kjøp de, du kommeril å bli fonøyd.garantert.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Jeg bruker og Natusan sine og synes de er helt greie, ikke hatt problem med at de henger fast enda hvertfall. Men jeg lekker nesten ikke og bruker det nå kun om natten og om jeg skal bort...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Har kjøpt vaskbare innlegg på Boots apotek. De er geniale.. ikke blir de våte og ikke henger de seg fast.
mammaen til Luca Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kjøper kun coop sine, de er perfekte for meg. Har ved en feil kjøpt natusan sine, og de var alt for tjukke og de holdt ingenting på lekkasjen min. Kjøpte Sainsbury's sine i England, og de var helt elendige. Måtte bruke doble for å ikke gå rundt å lukte som en melkefabrikk....
Snupi27 Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 chicco!! det er kjempe bra syns jeg.. den har plast på så melken ikke kommer gjennom og veldig gode å bruke, henger ikke fast.. lekker du masse er de å anbefalle.. det har faktisk aldri gått gjennom de innleggene når jeg brukte de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå