musikkpia Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Mor og barn døde under dramatisk fødsel på Kirkenes sykehus. "Klinikksjef ved sykehuset, Ståle Ackermann, sier komplikasjonene ved fødselen kom svært akutt, og at det var lite personalet kunne gjøre for å berge livet til mor og barn. - Det var forventet en normal fødsel, men under fødselen fikk den fødende uten forvarsel en svært alvorlig komplikasjon. Det ble umiddelbart iverksatt akutthjelp, men det lykkes dessverre ikke å redde livet til mor og barn. - Først og fremst går nå tankene våre til de nærmeste pårørende, vi gjør nå alt vi kan for å følge opp dem". Får helt vondt i magen av dette her. Jeg er 2 dager på overtid og skal føde i Kirkenes. Skjønte ingenting da telefonen plutselig startet å ringe i ett sett for en halv time siden. Alle lurte på om jeg var i livet. Så leste jeg dette og kan ikke fatte at noe så tragisk kan skje. Stakkars, stakkars pårørende. Tenk hvor fort livet kan endre seg. Så utrolig trist og tragisk. Får jo dette ekstra sterkt innpå seg nå som fødselen kan starte når som helst og lurer jo selvfølgelig på om noe sånt kan hende meg og lillemor i magen. Ble skikkelig satt ut her nå........
marinas skatt Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Uææææææ. Så det er derfor jeg har fått så mange tekstmeldinger. Jeg skal også føde i kirkenes , er 11 dager på overtid. Overtidskontroll på sykehuset i morgen..............
marinas skatt Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Har et høyrisiko svangerskap og håper og bli satt i gang imorgen. Håper bare at Florea ikke er den som er på vakt!
*Super*Mamman* Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Huff, så grusomt.. Hva var det som skjedde da?
Lille Luna Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Uff....heldigvis er dette SVÆRT sjeldent! Men herregud så grusomt...
Smånetta 14.mai Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Det har nok mindre med sykehuset og mere med en tilfeldighet og en alvorlig komplikasjon å gjøre. Dere kan sikkert være helt trygge. Grusomt trist at sånt skjer. De stakkars pårørende og ikek minst barnefaren. De har ventet på noe gledelig også skjer det motsatte.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Skal også føde på Kirkenes, om 4 uker. Dette var utrolig trist å høre, har ikke fått sett avis/nyheter før jeg leste det her. Men som sagt i innlegg over her, at det mest sannsynlig kunne skjedd også andre steder...
gutiina Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Synes ikke at dere som som føde ved kirknes skal bekymre dere for at dette skjer med dere. Dette er en sak for seg selv, og personalet er helt sikkert ekstra oppmerksom etter denne episoden. Er en forferdelig tragisk sak dette, men sånn er det bare. Lykke til med fødslene deres, det går sikkert kjempe bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå