Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hvilke? Vi har vært meldlem av goboken hittil men har nå sagt opp pga vi synes det var lite givende bøker som var dyre. Men snuppa vår elsker bøker så vi vil gjærne være medlem av en. Anbefalinger?
Lovemychild Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Han her hos oss er tre år og medlem av Disney bok klubb. Han digger bøkene som kommer hver mnd.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 vi e medlem i både goboken og bok klubben
camilla^ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Vi var med i barnas egen bokkubb lenge. Syns det var masse bra bøker som kom. Nå har vi vært med i go'boken ABC og 123 og nå vurderer vi FAKTA. ungene elsker disse bøkene. Selv om jeg ikke er veldig begeistret for å lese de. Vi var med i Ole Brum en stund også, men sa opp da vi flyttet. Bøker både for hun lille og hun store. Og med en liten gøy ting hver gang.
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Han her er medlem i bokkubbenbarn og barnas egen bokverden Verver deg mer enn gjerne om du vil det *S*
Silje og Vaniljebollene Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Ja, bokklubben barn, men vi avbestiller mesteparten av bøkene og kjøper heller de som er på salg. Lurte på om jeg skulle melde henne inn i prinsesse-bokklubben.
Kaffemocca Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Er med i boklubben barn og syns det er mye bra der.
MammaTil2 Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Fakta-bøkene er like bra som 123 (kanskje litt bedre, til og med), og så får dere med et brettspill som bruker spørsmålskort som kommer med bøkene. Genialt rett og slett! De elsker å lære seg nye ting, så de sluker bøkene rått. (Og hører på lydbøkene om kvelden før de sovner.)
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Prinsesseklubben. Hun har allerede får utrolig masse flott. Smykke, tiara, bøker, fat, bestikk, klistermerkebøker, Mine venner bok, brevpapir osv.
ohla Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Jeg vil gjerne legge inn et godt ord for Blåmann som er Samlaget sin barnebokklubb. Mange fine og gode barnebøker. De er selvsagt på nynorsk, men det synes ikke hverken datteren vår eller vi gjør noe, selv om vi er bokmålsøstlendinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå