Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 For dette ble vondt... Å en klem tilbake hvis jeg får noen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg sender digre bamseklemmer til deg og du kan fange så mange du trenger! Vonde ting er ikke bra og om en klem eller 1000 kan hjelpe så værsågod forsyn deg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Uff da....Ikke godt at det er sånn. Men gnien på klemmer er jeg ikke......... Sender av sted store og laaaange klemmer...........
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Takk =) Det hjelper veldig skal jeg si.. Nå skal jeg vente til klemme effekten kommer for fult,brette opp arma og drite i det triste. "sånn" "slå et slag for hurpesnufser" "kast dem dit det finnes tufser" "ta så imot alle disse klemmer" "di er fra mine gode dibbevenner" TUSEN TAKK,DERE ER VERDENS BESTE!! Hilsen poteten meg ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Så flink du er til å dikte rim skulle nesten tro du var i en stim Rist nå av deg alt det triste og la rumper og lår fritt få disse For jeg regner med at når siggen er borte så kommer kiloene på og du kan igjen med trang bh gå!! Hihihihi..........
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 he he he du lille klatte gå å ta en kaffelatte... jeg er hurpa med rompe og lår di har jeg spara på i mange år... aldri om jeg disser fritt da vil alt forsvinne gitt... men en bh jeg nå bruker nå slipper jeg pakke inn kluter... takk for dikt du snuppelupp hilsen hun med store pupp.... "BLÆÆÆÆH" kniiis =)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Klemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemme!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå