LilleMagen Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Har ei lita jente på snart 4 måneder fra før. Fikk blodpropp under svangerskapet, så hadde det ikke vært for det så hadde vi startet å prøve igjen med en gang. Må gå på sterke medisiner en god stund for å løse opp proppen og holde blodet tynt, så graviditet er helt utelukket da. Hvis jeg blir gravid nå så mister jeg, eller barnet blir veldig veldig sykt, og det vil jeg ikke ta sjansen på for både min og barnets skyld. Men om akkurat 1 år nå så skal vi bli prøvere, og jeg virkelig GLEDER meg!!! =) Jeg er snart 21 år, er student, har ganske så nettopp flyttet inn i nytt hus med min kjære som jeg har vært sammen med i 4 år... =) Er det noe mer dere lurer på så er det bare å spørre =) Lykke til til dere andre...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hei og velkommen:-) Så kjedelig at du må gå på sterke medisiner da. Men blir jo en fin aldersforskjell på barna hvis dere prøver om ett år:-) Vi skal også bli prøvere om ett år, og jeg er også 21 år:-) Hva studerer du og hvor er du ifra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå