Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Min kjære samboer blir 27 år på lørdag, og jen ANER ikkje hva jeg skal kjøpe til han. Tenker å kjøpe for ca 1000 kr til ham. Han er veldig opptatt av jakt, biler og slike ting...men det er jo sånn som jeg ikke har peiling på....har spurt han om hva han ønsker sei å da sier han bare "vetj" Typisk mannfolk;) Noen her inne som har noen gode tips å komme med????
marien - FØDEKLAR! Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 "Spa- behandling" for bilen:) Jeg har en bilgal mann selv, og gikk engang amok i alt av bilrengjørings-utstyr til han. - Polering, bilshampo. Det finnes vanvittig mye som gutta mener er viktig for bilen, og det var faktisk ganske gøy for han ble kjempeglad. -Elsker å gnikke å gnu på den gamle bilen... Ellers; hva med en leatherman, turkikkert, osv?
marien - FØDEKLAR! Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Nei, det skal være sikkert. Min kjære har en tendens til å kjøpe ting han trenger osv etterhvert, så da er det jo aldri noe han ønsker seg når dagen kommer!!!! Lykke til!
Gull-i-magen♥ Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg ga mannen min et gavekort på rygg/nakkemassasje en gang:) Jeg bestillte time også sånn at jeg skulle være sikker på at han benyttet seg av den og det ikke ble bare utsatt.. Han var i utgangspunktet skeptisk, tenkte at det var vell ingen mannfolk som troppet opp på Oasen for kroppsbehandling.. Men han dro nå på timen, når han kom hjem sa han klart i fra at dette skulle gjøres hvertfall en gang i året for det var helt himmelsk! Han syntes det var herlig og følte seg så lett på skuldrene og i nakken etterpå, selv om han ikke hadde noen problemer i utgangspunktet.. Di fleste mannfolk er rask å bestille service på bilen sin når det trengs, men de ofrer svært sjelden litt service på seg selv! Så det var vellykket her i allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå