Gå til innhold

innspirert... Mannfolk i bunad - HOT or NOT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager - NOT!

Synes menn i bunad ofte ser litt klovnete ut, jeg. Det kommer jo an på selve bunaden da - og om arten inni er av en sprek karakter eller ikke (:

Men veldig HOT synes jeg ikke at det er ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg "Helene og mini". er selv hverken høy eller slank, mens sysn jeg ser fin ut i bunaden min jeg =0)

x`n hadde bunad, og han var ikke høy og slank heller, men fytte katta så... ja.. rett ut deilig han var i den..

bunad er jo et gammelt "bondeplagg", og de var nå ofte hverken høye eller slanke.

Kun de siste årene det forventes at man skal være minst 1.75, ha pupper som en på 100 kg, men komme inn i str xs.

Skrevet

Hot på "stramme" karer...prøver å overtale gubben til å la meg kjøpe Kystdrakta til ham også når vi får råd....hadde vært fint med hele familien i Kystdrakt :-)))

Skrevet

hot

Skrevet

Med riktig bunad og "riktig" kropp - HOT HOT HOT!!!!

Skrevet

Uten tvil: HOT. Det er bare råstilig :-)

Skrevet

skikkelig NOT!!! æsj jeg skulle ønske alle gikk med dress istedenfor da as... fysj

Skrevet

HOT!!!!!!!

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. MEN; ikke sidrumpa bunadsbukser....sånne forvokste barnebunader, skjønner?

Det må være en stilig bunad ;o)

At mannen som har den på er stilig er vel halve finheten ;o)

Skrevet

Kystdrakta er skikkelig fin - mannedrakta er hvertfall hot :-)

Skrevet

not

Skrevet

Det kommer vel mer an på bunaden enn den som bærer den :o)

Herre Nord-Trønderbunad (Fest) er skikkelig stilig. Flosshatt og greier. Ligner mye på en vanlig sort dress med stripete, dobbeltkneppet vest innom.... Litt mer med den enn en valig dress da. Damebunaden har jeg selv (N.Tr.lag er MYYE fienre enn S.Trlag sin he-he) og den er fin, men har sett finere ja.. Om mannen en gang får herrebunaden blir vi vel et stilig par. Jeg på 1.80 og han på 1.90 og normalt (slank?) bygd begge to:o) Må si jeg ikke har tenkt på høyde og vekt på personene som bærer bunad, som sagt, det er bunadene i seg selv som "gjør personen" synes jeg.....

I år er jeg skikkelig glad for at jeg har bunad til 17.mai. Ikke har vi penger til nye antrekk til alle sammen, også er det så mye stygt i butikkene for tiden. To bekymringer mindre altså. Neste år kan det derimot hende jeg ønsker meg noe annet enn bunad til 17....Det går litt opp og ned.

Skrevet

HOT HOT! Mannen min hadde bunad på seg da vi giftet oss. Og det var stilig selv om jeg hadde hvit brudekjole. Buketten stod i stil til begge antrekk og det ble nesten litt eventyrbryllup :-) Fått masse skryt :-)

Skrevet

Fin,høy mann i bunad,mmm *sikle* Hot!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...