Gå til innhold

Gode triller og reiseseng til ferie??


mamma til 2 og lille frøet..

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til gode triller og reiseseng.?

 

Vi skal på ferie og må da handle inn litt..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vi har akkurat kjøpt maclaren sin reisetrille. Har prøvd den ut nå i 2 dager, og er superfornøyd foreløpig hvertfall :-)

Den er utrolig lett, lettvint å legge sammen, samtidig som den er stabil med støtdempere og litt store hjul. Den har dessuten en ganske praktisk kalesje, pluss regntrekk som følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt dette med små triller til å ta med på tur. De blir ikke like gode som skikkelige vogner. De tar mindre plass men som oftest er den ikke like god å trille og har ikke like god komfort for babyen. Har du plass bør du ta med ei skikkelig vogn på tur. Det blir gjerne mye gåing i ferien og da er det godt å ha vogn som er god å trille, hvor babyen sitter og ligger godt. I tillegg er det godt med en vogn med stor plass til alt mulig en har med seg ut på tur.

Vi har Simo-kombi og har alltid tatt med denne når vi har vært på ferie (ja, til syden også). Den er litt stor og kanskje litt tung. Men, den er verdens beste vogn å trille, det er god plass til babyen (/barnet - vi brukte den da de to eldste var 2 år også) og vi kan stappe den full med alt det andre vi drar på og som vi måtte finne på å handle.

Verd å tenke på i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke svar om trille til deg, men det har du jo fått litt av allerede :) Vi har kjøpt BabyTravel reiseseng, kr. 299 på Reflex, veldig enkel å slå opp, og like enkel å pakke sammen igjen. Jeg gjør det alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har emmaljunga vogn som jeg bruker til vanlig og jeg bare elsker den:)

Men har også kjøpt en carena easy og er veldig fornøyd med den også!

Bruker den når vi skal på korte turer og til storsenter ol.

Greit å ha en som ikke tar så stor plass, og som ikke er så tung...Kommer til å ha med den vogna når vi skal på ferie.

Ryggen kan reguleres, og kommer nesten ned i full liggestilling, og det er helt håndtak..god å trille og god plass til stelleveske etc under;)

Betalte 899,- for den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar.. Jeg skulle gjerne hatt med Simo vognen, men da blir det ikke plass til noe annet i bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil slå et slag for Peg-Perege Pliko P3!! Den er ganske lik Maclaren, vi vurderte disse 2 før vi dro 19 dager til Thailand. Den har full liggestilling og er bare helt super!! Grunnen til at vi til slutt gikk for den, var pga bøylen foran. Ryktene sier at denne bøylen er veldig grei å ha når barnet blir litt større. Har også en Emmaljunga vogn jeg elsker, men syns det er greit med en lettere vogn når vi er på ferie, hender jo man må bære opp og ned trapper og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...