ChellBell - har født! Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg vet at de fleste babybøker begynner først etter bebisen er født, men er det noen som har begynt allerede nå? Limt inn ultralydbilder, skrevet ned dato for første gang man kjenner bevegelser, magebilder osv...? Det er jo litt moro å huske på sånne ting, spesielt hvis man skal ha flere barn senere så kan man sammenligne litt )
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har det!! Kjøpte en kjempesøt bok i forrige uke, og den starter faktisk før fødsel
ChellBell - har født! Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Å! Gjør den? Hvor kjøpte du den?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kjøpte den hos Notabene, og den heter "da jeg var liten" og er gitt ut av Schibsted Forlag. Den kostet mellom 200 og 300 kr et sted.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 har en bok hvor jeg har skrevet litt uke fra starten av.. pluss div andre ting.. som navnalternativer, handlelister, ringelister.. det meste egentlig
LilleLykkeMor Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Uff, dette var en av de tingene jeg hadde tenkt til, men tiden min blir borte...kanskje jeg skulle laget babybok i dag, stedet for å sitte i solen med en pc i fanget og lese innlegg på BIM :-)
ChellBell - har født! Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 God idé, LilleLykkeMor! Tror det er en ting man får mer og mer glede av etter hvert når bebisen har kommet og man glemmer det meste.. ) Har litt lyst å lage sånn scrap-book også da, når jeg ser alle de søte dingse-bumsene man kan kjøpe og lime inn!!! Da blir jo boken så utrolig personlig også og man kan fortsette etter fødselen og gi den i gave når banet blir større. Jeg fikk album fra min mor der hun hadde tegnet og skrevet under hvert bilde og det er jo bare sååååå koselig!!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skriver svangerskapsdagbok. Kjøpte en stor og flott en på bokhandelen for litt siden. Angrer på at jeg ikke skrev så mye i forrige svangerskap.. Da skrev jeg i den svangerskapsboken man får hos jordmor. Laget også et album om 1. året til førstemann,men er ikke helt ferdig med det enda*flau* er vel kanskje på tide å få det ferdig nå. hehe Det albumet inneholder litt bilder fra ventetiden,den første tiden etter fødsel,milepæler ,høytider osv. Har planer om å lage en slik bok til andremann også :) Et koselig minne både for barna og foreldrene
AO3 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Jeg fikk en dagbok fra babyverden, og har akkurat begynt å skrive i den. Jeg skriver den delvis til meg selv, og delvis til babyen.
Mama B Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg begynte å skrive dagbok i høst, og det er utrolig gøy å lese nå om da jeg gikk og ventet på å bli gravid. Og da jeg hadde mistanke om at jeg var det, og om alle symptomer som kommer fra uke til uke. Kjempegøy. Skriver også ukesdagbok i en egen bok som jeg tenkte babyen kan få når han blir større. Vil ikke at mine private dagboknotater skal bli lest av alle;-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har kjøpt "Min Svangerskapsdagbok" og skriver fra uke til uke, og der kan man skrive ned planlegging av barnerom, etter fødsel, notater til svangerskapskontroll, egne siden til å lime inn UL-bilder osv;) Anbefaler den på det sterkeste.. Denne boken kan babyen få når den blir større og lese om dens utvikling osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå