Gå til innhold

Jeg ser mange lovpriser og anbefaler kiropraktor her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster dette?

Jeg bor i Oslo, hvor i byen finnes de?

Gullet blir 4 uker i morgen, hun sliter med litt luft i magen, som regel promper hun og får ut lufta selv, men innimellom presser og presser hun og får ikke ut verken bæsj eller promp. Mye gulping og lite raping.

Får noen fine raper innimellom men mest gulp.

Kan dette indikere slike låsninger?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo, men er en av de som lovpriser kiropraktor:) Snuppa her i huset slet mye med luftsmerter, og hadde tydelig vondt i nakke/rygg. ( Ville IKKE ligge på ryggen) Dette var vell hovedgrunnen til at vi tok kontakt med kiropraktor.

Vi har hatt henne til 6 behandlinger, og hun er mye bedre. Gråter langt mindre, og spreller og smiler fornøyd slik en baby skal gjøre:) Han fant låsninger i nakke og ryggen på henne, og han trodde det kunne henge sammen med magevondten. Jo mer de skriker, jo mer luft svelger de, og dermed får de mer vondt i magen. Alt henger sammen:) Hvet ikke om dette var til hjelp for deg, men det er kanskje verdt et forsøk? Er ikke noe gøy å se at de små har det vondt, uten å kunne hjelpe.

Vi betalte forresten 380 kr for første behandling, og 280 kr for de andre gangene.

Lykke til med dere begge to:)

Skrevet

dytt :)

Skrevet

Dytter denne her.....

Har det akkurat som du forklarer det her...Gutten min er 3 uker til torsdag og sliter med mye luft han også...Han er mye urolig men får prompet mye ut selv men innimellom så har han vondt.GUlper mye her og raper egentlig ganske bra men noen ganger ikke....

Vet lissom ikke hvor ille det skal være før man tar dem til kiropraktor jeg?

Nå i ettermiddag har han så og si ligget ved puppen konstant,for da roer han seg jo...men når han da er ferdig så styrer han verre og hyler her....bæsjer mye og promper fært så han er jo plaga....

Tenker også på om det bare er fordi det er ettermiddag/kveld og at han vil ha mat men siden han promper veldig og trekker bena til seg så har han vel magevondt?men hvorfor hjelper det når han ligger til puppen?

Har også hørt om noe sukkervann her inne?hva er det og hvordan hjelepr det?hvor får jeg det?

Skrevet

Nydalen har veldig bra kiropraktorer!

Klinikk for Alle. der var vi med jenta vår, de holder på med kiropraktikk spesielt fgor babyer.

Koster 650 for første konsultasjon. dersom dere trenger mer enn en time koster neste 300.

De sa vi ikke trengte mer enn den ene timen, så de er seriøse. Ikkebare ute etter pengene dine:)

Skrevet

Hei, jeg kan ikke anbefale noen kiropraktorer i Oslo da jeg ikke bor der - men vil absolutt anbefale deg til å prøve :)

Min sønn hadde kolikk, gikk til to behandlinger og ble MYE bedre!!

Skrevet

Prøv heller en manuellterapeut som kan mye om barn. Det er gratis og jeg har inntrykk av at de er "snillere" mot babyene og har behandlinger med det jeg føler er et mer fornuftig intervall. Vi var tre ganger hos manuellterapeut (bjørn helgar på Fjellhamar i lørenskog) og mini fikk behandling kun 2 av gangene, den tredje gangen var kun for sjekk, var ca 1mnd mellom hver gang vi var der.

Skrevet

det var ikke røff behandling av babyen. Han la henne pent på magen etter å ha dullet litt med henne, så viste han oss noen forsiktige "klemme" øvelser som masserer ryggraden. det var alt han gjorde med kolikkbarna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...