Gå til innhold

Mye menssmerter for tiden... andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

23 uker i morgen og har daglige menssmerter, noen ganger verre enn andre.. Er skikkelig ubehagelig å ekkelt!!

Har hatt det medjamne mellomrom hele veien men ikke daglig som nå...

Er barnet i konstant vokseperiode nå kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen.... ingen som har dette??

Skrevet

Jeg har det i dag.. Har ikke hatt det tidligere..

Er 21 uker i morra.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg har de samme som deg=( jeg er 25+5 nå

Skrevet

Jeg har ikke akkurat menssmerter...men føler litt nedtrykk noen ganger....i symfysen...men tror det har sammenheng med bekkenløsning her da...men det kan jo være at det er livmora som strekker seg, at det føles som menssmerter?? Jeg er forresten 23 uker nå.

Skrevet

Godt å høre andre har det også, sikkert ikke noe galt, men en tenker vel gjerne over alle nye kjennelser=)

Skrevet

Har jeg :o) Er 24 + 5 idag, og har jevnlig hatt menssmerter.. :o)

Skrevet

Er 23 uker i dag og har de siste 2-3 ukene hatt menssmerter i mage og rygg. Blir litt engstelig iblant, men det er vel som det skal tenker jeg.

Skrevet

Har smerter daglig, men legen sier det ikke skal være noe å bekymre seg over så lenge jeg ikke blør. Er i uke 14 og dette er tredje barnet vårt. Det er mye som er annerledes når man er flergangsfødende! Føler meg som en middels stor flodhest her jeg sitter :-)

Skrevet

Jeg har mye, sterke menssmerter, men kun på høyre side. Har aldri kjent så sterke menssmerter før, og ligger mye i fosterstilling og jamrer meg :( ikke noe særlig. legen har ikke noe spesielt å si om det... ville sykemelde meg og at jeg skal ta smertestillende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...