Ksenia & Anjem Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 ser noen nevnte cubus..er de fine? pris? følger det med sko? kan man bruke vanlige dressko?
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Cubus-guttedraktene er fine, jentedraktene i år er grusomme (Men ikke noe tema for deg, hehe) 500 kr troooor jeg... ikke med sko, ja, man kan bruke dressko. Barnas hus tror jeg har til 3-400 kr... følger nok ikke med sko der heller ellers har de jo på ymse barnebutikker...
Gjest irismor Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Følger ikke med sko. Klart du kan bruke dressko. De har tilbud på coop obs på bunadsko til barn 129.- mener jeg å huske.
Ksenia & Anjem Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Spørs om de har strørrelsen dems da..hehe forsvinner vel fort som bare det
Ksenia & Anjem Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror Kevin og Ulrik hadde vært supersøte i bunader
Lilletrollogmamma Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Vi har kjøpt festdrakt på sparkjøp. Jeg synes de har de fineste festdraktene. Bunad blir for dyrt for sånne små synes jeg, så festdrakt duger lenge:) Dressko ja...Min skal ikke ha sko engang han, kun sokker. Han kan ikke gå da:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 ja, du burde nok reise og handle helst i går.. var tidlig ute i år jeg da, så jeg fikk kjøpt kyse til jenta, og caps til guttungen. Selve draktene er det svigermor som handler
lucky_mom Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Vi har reflex sin: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå