Piken på landet Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Vi reiser på ferie 23 juni, og hadde håpet å fått dåpen unnagjort før det. Gidder ikke å bruke ferien på å planlegge dåpen, vil være ferdig med den. Vi tenkte at midten av juni ville passe, da er hun 2 mnd. Vi har lyst å døpe i samme kirken som både jeg og vår eldste jente ble døpt. Vi giftet oss også i denne kirken, og mannen min er med i sognerådet i denne menigheten. De har dåp i denne kirken 1 juni, 15 juni og 29 juni. Den 29 er vi i danmark, så den utgår. 1. juni er foreldrene mine og svigers i Montenegro, så den utgår også. Så da er det bare den 15 igjen. Problemet da er at det er termindatoen til kona til svogeren min, og bursdagen til deres sønn på 9 år. Er vi ego viss vi tar denne datoen tross det? Vi kan også ha den 8. juni, men da blir det i en annen kirke enn den vi ønsker... Hva syns dere?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg ville tatt den datoen... Tross alt den som passer best for dere, og det er deres dåp.
Piken på landet Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Takk for støtten :-) Noen flere....?
lolitalempica Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Eg hadde og tatt den datoen. Enig i at d er deres dag og deres dåp. Ikkje ha dårlig samvittighet for d!! Kan ikkje få det til å klaffe m alle... Viktigere å ha besteforeldrene der tenke nå eg:) Lykke til!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Man kan ikke alltid tilfredsstille alle, gå for den som passer DERE best! Så får gjestene føye seg! Beste var når "svogeren" min ble sur fordi han gikk glipp av en fotballkamp... i adeccoligaen liksom. Som om det er MIN feil at jentungen har bursdag når ho har...
Inga Bling Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 men du må jo regne med at det kommer syteinnlegg fra svigerinna di her inne om hvor dum du er som ikke tar hensyn til hennes mage og sånne ting. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå