Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Tenker ikke på sånn gammeldagse som Radi,Kåre osv, men andre "ny motens" navn.' Det absolutt verste jentenavnet jeg vet er EMMA - rett og slett grusomt. Av gutternavn er ALEXANDER det verste. Ellers så liker jeg heller ikke: Amelia/Amalie Thea Nora Selma Kristoffer Steffen Sebastian Ida Othelie/a Benjamin Marcus Isabell Tobias Sindre/Sondre. Loke "Poppis" navn jeg liker,er : Adrian Magnus Martin Maria Ingrid Jenny Morten Erica Mia
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Smaken er som baken - heldigvis - men JEG liker ikke: Nathaniel (må foresten smile litt når du kaller Magnus, Martin, Maria, Ingrid, Jenny og til dels Morten for nymotens navn. De er vel strengt tatt ganske gamle. Mange av de du ikke liker også, er gamle navn, som er blitt populære igjen).
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Kan tenkte meg du får mange svar på denne tråden... not.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 jeg liker stort sett de fleste nye navnene.. unntatt de guttenavnene som får veldig feminine endinger.. synes ikke det passer til gutter.. men det er meg da.. har ikke sååå mye imot eller for noen navn egentlig..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Navn er også hva man vender seg til. Den ene tanteungen min heter Nora. Jeg syntes det var grusomt i starten, minnet meg bare om Nora i Et dukkehjem. Nå er hun 10 år, og det er slett ikke noe galt med det navnet.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Verste jeg vet er Isadora, tenker på sminkemerke. av de "nye" navnene,er Julia en av mine favoritter
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Liker IKKE . Charlotte Frank Embla Ask Isak Noah Leah Liker: Adrian Emilie Thomas Stian Fredrik Anders
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 liker ikke amerikanske navn som Cindy,Sandy,nancy osv.heldigvis er det ikke så mange som bruker de navnene. liker godt Monica,Ingeborg,Solveig,Magnus,Sverre,Johan,Torjus og Tobias.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Liker ikke: Daniel Gabriel Celine Tobias Mikael Benjamin Amalie/amelie Liker: (egentlig fordrar jeg ikke trendnavn i det hele tatt) Adrian Maria Loke William Leah Inez
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 jeg liker IKKE nathaniel krisander timian LIKER Mille Milla Nora
Edelweis Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 jeg hater navnet Emilie å leah, å thea. synes de er så dallette å sukkersøte at det gjør meg kvalm. idag så jeg en i avisa som skulle kalle gutten sin for Emilian og, det var det værste.. sur for at det ikke ble jente som skulle hete Emilie du da, tenkte jeg.. æsj.. guttenavn er jeg ikke så var på, liker Christoffer, Emrik og michael jentenavn liker jeg Thale, Adeleid, louise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå