Gå til innhold

Det ble så stille...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 8 dager til terminen og har hatt en skikkelig slappe-av-dag i dag. Men nå ble jeg nesten litt bekymret. Færre kynnere enn vanlig (helt greit at de ikke er så plagsomme, da) og mindre liv fra gutten i magen.

Synes også at magen føles stram på en annen måte, lit sprengt liksom. Hadde vondt i hodet og blødde litt neseblod i går, men da beveget han seg en god del da jeg la meg ned.

Bør jeg være bekymret eller er det bare fordi jeg slapper av? (Pleier ikke å gjøre det, nemlig.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hadde det på akkurat samme måte i går. Har termin om ei uke. Endte med at jeg spiste isbiter og drakk litt cola. Da ble det fart i småtten.

I dag er alt som normalt.

Kjenn etter. Dersom du ikke kjenner mer bevegelse, kan du jo ringe JM. :=)

Lykke til, går nok veldig fint. Tror de har det trangt der inne.

Skrevet

Ja. Prøver å høre på instinktene mine som har vært ganske riktige til nå. Føles liksom som det bare er en rolig dag, men man må jo forsikre seg.

Skrevet

Hvis d vare eller du e bekymra ville æ ha ringt jordmor eller føden og spurt.. Føle d av og til æ og, at oj nå har æ ikke hørt noe på en stund.. da blir d til at jeg legger meg ned og dytter litt på han for å se om æ får en reaksjon.. og til nå har han reagert før æ føle d e tid å ringe..

Skrevet

De er vel litt som oss, litt trøtte enkelte dager.. hehe. Er kanskje ikke så lenge igjen, siden du føler deg litt annerledes?!? Spennende!!

Det er uansett ikke moro når man er vant til liv og røre.

Jeg ble engstelig selv i går, ba samboeren hente ting og tang for å få kjent godt etter. Det var rart at det var så rolig.

Men som sagt, isbiter/isvann og sukker gjør ofte susen.

Skrevet

Der våknet han og strakk seg litt, gitt. Hadde bare tatt en ekstra lang lur. Deilig, det. Gjorde det selv i dag, jeg.

Det er ikke mye de stakkars huleboerne får avvike fra mønsteret sitt før man blir bekymret, as.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...