Thessa og Bebbis Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Er det noen som har blodtype rhesus minus og er eller har vært gravide? Betyr dette at det vil bli komplikasjoner eller har jeg misforstått? Jeg vil så gjerne bare glede meg over nyheten om at jeg er gravid, men er samtidig bekymret for at noe skal gå galt..
FjaseFrøken Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hei mortheresa Jeg er også rhesus minus og har født et barn og er nå gravid med nr 2. Jeg hadde ingen komplikasjoner i forbindelse med dette, det eneste jeg merket forskjell med var at vi med rhesus- må ta ekstra blodprøver 8 og 4 uker før termin ell hva det avr å etter fødsel får vi en ekstra sprøyte for at kroppen ikke skal danne antistoffer mot forsteret om vi blir gravide igjen senere:) Legen min sa det avr ingenting å bekymre seg over å fant åsså ut at det var sant:) Min erfaring i alle fall:)
Thessa og Bebbis Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 å, tusentakk for svar! Det hjalp for mine bekymringer!
Cillepille Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Det går kjempefint!! Er også rhesus minus, har to barn fra før og venter nr 3 nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå