gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 er det bare jeg eller er det flere som ikke syns tøyet lukter godt når man tørker det ute? jeg syns det blir deiligere i tørketrommel, men skal likosm tørke ute på denne årstida da....
Koala *g07* Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Nei syns den nyvasklukta blir borte når de tørker ute. Men nå tørker ikke vi klærne ute pga allergi. Samt plassmangel.
prekæs Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jøss. Den var ny. Tørker ute så fort jeg kan...mest på grunn av lukten fra utetørket tøy:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 jeg har også inntrykk av at de fleste syns utetørket tøy lukter så godt, men jeg syns det lukter bedre i tørketrommelen...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Spørs hvor man bor det i grunn, hadde jeg bodd ved en trafikkert vei så hadde jeg aldri hengt tøyet ute...men her på landet når det er god tørk så synes jeg det er supert henge ut klær til tørk, speiselt håndklær og sengetøy.,.har ikke tørketrommel for øyeblikket.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Enig med Ugla jeg..Flytter en del, og naar vi har bodd i mer tettbygde stroek er det ikke kjekt aa henge det ute, da det ikke lukter godt etterpaa..Men unna eksos etc saa lukter det faktisk bedre etter aa ha hengt ute!(synes jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå