Gå til innhold

Nå har jeg vært hos legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

med begge de to store!

Hun største har fått litt instrukser og remedier ifbm med disse voldsomme allergiske reaksjonene sine og henvisning til spesialist, selv om legen var litt usikker på hvilken "etat" som var den rette:-)

Hun mellomste har jammen ta fått streptokokker hun......og sikkert gått med det en stund, for nå er hun like dårlig som jeg var for en tid tilbake....og så var det på`an med medusin, i pippistil:-)

Jaja, og sånn går nu dagan, solen skinner och jag är glad endå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå får vi tro hun får snarlig henvisning da.Liker ikke at hun reagerer slik jeg =) Skummelt.

streptokokker er ufyselige ting du.Eldste gutt fikk det en gagn,og da kom det utslett også.Noe som var alvorlig i følge legen..Da ble jeg redd da,hehe

her regner det serru.tok sola mi du =) Men jeg låner den gjerne bort jeg da.

Skrevet

Du er snill du:-)

For her skinner den jammen i dag også og imorgen hørte jeg at det var meldt 20 varme i skyggen!!!

Bilr nok bikini på jobb da;-D

Skrevet

Sykdom er no dritt, det kan vi enes om:o)

Godt at man har noen som kan fikse litt på det....

Men du.....Hvis mellomste har streptokokker???? Hva er det du har da????

Eller er halsen frisk som en fisk???

Ja det kan jeg tenke meg:o)))

Ha en fortsatt god dag, i solskinnet.....

Skrevet

Jeg har sol ute sol inne sol i hjertet sol i sinnet, sooool bare sooool!!!!!!!!

Ikke mere vondt i halsen, så det var nok bare virus på meg:-)

Skrevet

Du er ei eneste stor sol du ja ;o)

Godt du er bedre.Nå er det bare for deg å gå i bikini på jobb ja.Men send meg bilde,så jeg ser at du turte.he he heeee =))))

Skrevet

Hahahaha, in your dreams!!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra dugnad i barnehagen og har spadd opp en diger sandkasse og raket løv til den store gullmedaljen...svett og fin:-)

Deilig med litt fysisk arbeid da!!!

Og det var ikke snev av hønsemøkk-odør, kun kattepiss........urk....

Skrevet

"back kakle kakle"

Å her fant jeg digre spor i mitt hønsestinkende bedd...kattpisslukt er vel neste ut her da Pjøyh

Syns du er flink som er på dugnad jeg =) Ingen dauer av fysisk arbeid sa pappa...hmmm,jammen om jeg vet... ;o)

Skrevet

Skulle vært på plantasjen men har ikke kommet meg avgårde ennå gitt.....nå har jeg badet verdens mest møkkete lille rosa, hun var mer svart enn rosa idag:-)

Nå har hun nyvasket hår, er smørt inn etter alle kunstens regler og er faktisk invitert på jentegrillfest med pappa:) Til en venn av oss som skulle ha grillfest for datteren på 21 og mange venninner. Før hun reiser ned til øya i Hellas og gjør det hyggelig til vi kommer om 6 uker!!!

Jippi!

Skrevet

ååååh,det blir vel koselig =)

Grillfester er nam nam det.

Ser for meg en svart liten rosa ja.Blir vel som min møkkete klomp i går.Han var svart han ;o)

Missunner deg den Hellasturen jeg.Men jeg skla til mitt paradis i løpet av sommern.Det skal bli godt å få rømme herifra litt.

Skrevet

Hadde vært koselig om du kunne tatt turen østover en gang:-) Tatt med deg minsten og så skulle vi hatt dibbetreff med koselige jenter og søte små:-) Det hadde vært hyggelig:-)

Dere kan bo her vet du:-)

Vi har både hjerterom og husrom ser du:-)

Skrevet

Hadde pappa levd,hadde jeg vært mye der nede.Reiste ofte å hjalp han.

Nå er jeg aldri den veien.Har søsken i oslo,men........

Hørtes veldig koselig ut med treff,og alt.Nesten så jeg er frista til å rømme med en gang =)

Jeg får sette det på ønskelista mi =)

Skrevet

Ja gjør det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...