Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom inn hit igår, og har lest litt gjennom innlegg og sånn... og må innrømme at dette var ikke så koseli plass å være... da var det faktisk bedre på 1 tri selv om der va det mye skriving om SA og MA... men der var hvertfall alle støttende og hjalp hverandre så godt dem kunne. Var mye krangling her inne syns jeg... bare min mening..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men da må du jo bli med på tråden vi har lagt da....vi som ønsker å ha det koselig her inne på 2 trimester :)

Skrevet

så synd at d føler d sånn.

håper du føler d andeledes når du har vært her inne en stund.

ja d er mange sterke personligheter med sterke meninger.

men d er veldig mye bra som kommer ut også:)

Skrevet

ok :) det skal æ :)

Skrevet

Det er faktisk ikke så mye krangling her. Det er et par stykker som tar seg litt nær av måten noen svarer på innlegg, svarer like usaklig tilbake også har de det rullende. Du finner fort ut hvem det gjelder, så får man velge selv hvordan man takler det.Du kan la være å lese innleggene dems eller le litt av det hele å tenke ja, ja.

Det er ikke lett og komunisere kun skriftlig! Ting som vi mennesker vanligvis bruker til å uttrykke oss med som kroppsspråk, tonefall og fakter er jo ikke med. Er en del her som legger litt mye i hva andre skriver og overreagerer litt.

Det er i allefall MIN meging:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...