mamma love Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg og sambo strever med å få gutten vår til å rape etter flasken..noe som ender med en kjempegulp av dimensjoner når det har gått ti femten minutter.Hvor lenge burde jeg stryke han på ryggen? Jeg bruker telle til femti..eller tar femti stryk.hehe hva gjør du? Takk for svar:)
lolitalempica Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Me sleit og voldsomt med raping. Suksessen for oss kom når me satte han i "budda-stilling", har du hørt om den? Har og hørt folk som har fått tips om å legge de på magen. Det funker her i huset nå
mamma love Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 budda stilling? Er det når du løfter dem litt opp når de på en måte sitter?.. magen skal jeg prøve.Nyskjerrig på buddastillingen.
mizz25 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hvis vi legg vårres på magen,så spyr han eller gulpa masse :-/ men her hjelper det å røyse seg opp å gå eller stå med ungen samtidig som man stryker over ryggen =)
Axus' girlfriend Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Har du prøvd kiropraktor??jenta vår fikk heller ikke opp rapen, og strevde i evigheter - endte ofte med gulping. var hos kiropraktoren i går for første gang, og har allerede merket forbedring. ammet henne like etterpå, og da rapte hun mens huns spiste, i det jeg skulle legge henne på skuldra og mens hun lå på skuldra - uten at jeg strøk på henne. om babyen har noen låsninger i ryggen kan nervebanene som sender signaler om raperefleksen hemmes. Et lite tips:)
lolitalempica Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hehe.. Budda stilling er at du har barnet sittende på fanget ditt. Barnet skal sitte med ansiktet mot deg. Se for deg en "budda" figur:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 strever her også, men pleier å måtte gå rundt å stryke henne på ryggen 2-3 min. Gulper masse, så hs peser oss med denne rapinga. Men hun raper ikke bestandig..
--niffi-- Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jøss. Gjør alle kiropraktorer dette? Babyen vår skriker og skriker om kvelden og har visst ganske vondt i magen... Håper inderlig det ikke er kolikk soms kal vare i 2 1/2 måned til.. Hun er 17 dager gammel.
Axus' girlfriend Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 vår jente har ikke kolikk i den forstand da, men har vært litt ekstra gråting de siste kveldene.ser at hun jobber skikkelig for å få ut lufta. vil så absolutt anbefale kiropraktor altså!!skal dit en tur i morgen også, han mente det skulle holde med to behandlinger:)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg pleier å klappe lett i korsryggen, rett ovenfor rumpa. Da kommer rapen(e) med en gang men så kommer de kanskje lettere hos noen enn hos andre, jeg vet ikke. vet at når andre skal få henne til å rape, kommer det nesten ingenting, mens når jeg gjør det, raper hun masse
mammaTilLinnea Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 jeg dunker litt lett under rumpa når hun henger på skuldra, eller setter henne på rumpa hvis rapen er treg. hun har mye vondt i magen, så rapen må opp etter hvert måltid! gir meg ikke før den kommer jeg..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Jeg setter hun ytterst på låret mitt og tripper opp og ned med foten:)Da kommer den..(leker hompetitten) Det får fokuset vekk fra at de må rape..Jo mer de stresser jo mindre rap kommer. Du kan og prøve å dytte smokken i munnen.. Det kan og hjelpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå