Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor reiser du ikke til utlandet og får fikset tennerne dine? her i Norge koster det jo en formue om man ikke kan få noe dekt! Her er en link:http: //www.tannreiser.no/sider/faq.php Da får du ferie på kjøpet!
LadyLuck & Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 vet om en som var tre uker i thailand. Fiksa alle tennene (og hu hadde stygge tenner før), betalte vel ca 200 kr pr tann, og det var en dyr klinikk
Herlige barn har jeg fått Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Ja, i Norge blir man jo fattig om man skal bruke en formue på tenner! Men har man en skade evnt skade på tennerne etter medisin bruk kan man jo få det dekt.
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Det skal jeg titte på. Takk for link. Men tar nok forundersøkelsen i Norge først
pøber´n & je Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har skader på tennene etter medisinbruk, men vet ikke om jeg orker å ta opp krangelen med trygdekontoret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå