Gå til innhold

Vi som har termin i september...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... får barn som er utrolig sjarmenrende, kreative, kunstneriske, flørtete, ubesluttsomme, med vakre sangstemmer og sannsynligvis smilehull... I hvert fall hvis vi skal tro på astrologien. I hele september står planetene merkur, venus og mars i konjunksjon i vektens tegn nemlig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi...så artig :) jeg har et septemberbarn fra før, og dette er som å beskrive henne...hehe...håper nestemann blir sånn også :)

Skrevet

Ikke dårlig, hi hi! Alt man kan ønske seg:)

Skrevet

Det der gjelder vel de som blir født i september i år og ikke tidligere år? For har et septemberbarn før og hun er i hvert fall ikke ubesluttsom. Det andre stemmer nok relativt godt=)

Skrevet

åh så herlig:) Gleder meg til å følge med på min utrolig sjarmerende flørtende og ubesluttsomme sønn hehehehe

Skrevet

Det som er spesielt med i år, er at selv om vi føder en Jomfru (før den 23), så blir det mye Vekt fordi tre planeter står i vekten. Mars og Venus, når de står sammen (og det skjer bare en gang i året) så blir barna veldig flørtere og sjarmerende. Vi snakker altså at de kommer til å BRUKE sjarmen sin. det blir kort sagt umulig å bli sint på disse ungene. De smiler AKKURAT i rette øyeblikk.

De kan ha vanskelig for å bestemme seg, fordi de ser gode side ved begge muligheter.

De blir nok hpløse å forelske seg i da, for de kommer til å være utrolig flørtete, og elske å ha kjæreste uten at dette betyr at de bare har en.

Variasjoner vil selvfølgelig dukke opp, avghengig av de andre planetene, men dette er felles for dem stort sett! Ditt barn er kanskje født i Jomfruen det da? Siden det ikke er ubesluttsomt?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Så morsomt! Det hørtes da ut som ganske gode karaktertrekk,- bare de holdes litt i sjakk. :-) Det blir interessant å se i hvilken grad det stemmer. Dette har du tydeligvis god peiling på. Jeg er imponert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...