cherry coke Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Herregud, blir helt sjokkert! Dr. Phil selvfølgelig=) Han mannen der er jo helt forstyrret!!
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 haha ja ser på det jeg også..må bare le...psyyykoooo.. han er jo full da..eller dopa ned på noe..er jo helt tydelig..
cherry coke Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Ja, fy flate! Han må jo være helt idiot!! Og så utrolig respektløs! Han burde jo få skikkelig hjelp...
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 kan nesten kjenne frustrasjonen til hun dama gjennom tven..
cherry coke Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kjenner at jeg blir skikkelig provosert. Hadde ikke orket å være i samme rom som han der.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 han må jo være helt forstyrret!! anklager konen for noe så forferdelig!! forstår frustrasjonen hennes..
sannamin* Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Så litt---er det MULIG sier jeg bare.....................Psyko fyr...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 han var helt gal jo! synes dr.phil kunne vært litt snillere mot damen som bare gråt og gråt. klart man skal bruke fornuft, men det er jo helt klart at hun har blitt utsatt for hans løgner i 3 år og ikke aner opp nd på livet sitt. synes nå de ekteparet burde fått mer kjeft, han sov i midten liksom! vosne mannen!!!!
cherry coke Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 Ja, herregud. Jeg ble virkelig sjokkert i dag:) Han var motbydelig, respektløs, klin galen og helt uten skam! Han burde blitt bekyttet mot seg selv...Og det ekteparet; håper han blir kastet på hodet og ræva ut derfra!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 ..og når han snaket med mora hans, og han prøvde å gi hene skylden for at han trodde at faren var død! jesus!! han burde jo bli tvangsinnlagt!! det ekteparet tok han sikkert rett innn igjen. de virket ikke akkurat sjokkerte over løgnene hans.
cherry coke Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2008 Herrgud for ei røre. Stakkars dame som har levd med en sånn psykopat!! Men hun må jo være litt "dum" da, som har trodd på alle de idiotiske løgnene...Og da han sa at døtrene var døde for han..Herrefred altså!!! De har det myyye bedre uten. Og, ja han burde absolutt bli tvangsinnlagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå