Gå til innhold

Hva synes dere om å ta barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

i ørene,som irettesettelse. Sånn: hvis ikke du hører nå så må mamma ta deg i øret. etter andregangs advarsel- går hun bort og klyper i øret. Ungen slutter med en gang og gråter ikke- så det er tydelig at han ikke har vondt. Moren venter litt og snakker da med gutten; Når du ikke hører eller gjør sånn som avtalen var må mamma bli streng på deg. skal du høre på mamma fra nå? Gutten gir mor en klem og sier ja....

Moren klemmer gutten sin og sier ;mamma er glad i deg,vennen min...Og han smiler tilbake før han leker videre i roligere tempo.

Sånn cirka gjenfortalt ordrett. Det virket som om de hadde en veldig fin tone etter dette,gutten var blid og hun var blid og deltok i leken.Hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke noe om det.

Skrevet

Første jeg tenker er at dette må ha skjedd mange ganger før siden han hadde så respekt for det... Ville ikke gjort det selv...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Forskjell på og klype hardt i øret (for det GJØR vondt), enn å ta for og vise at de er der.

Jeg sier til eldste at om ho ikke begynner og høre på meg, så må vi reise og operere de.. funker det og, en stakket stund

Skrevet

Uansett tonen de har så finner jeg all slik maktbruk mot barn fullstendig feil.

Skrevet

Hallo! Det synes jeg selvfølgelig er forkastelig.

Skrevet

syns absolutt ikke noe om det,hadde aldri gjort noe sånt mot gutten min..

Skrevet

Synes det høres forferdelig trist ut. Dessuten kan hørselen skades av at man drar i øre. Tror de kan få øresus. Veldig plagsomt og kan bli kronisk.

..og hun hadde vel aldri gjort det på samboeren sin? Eller funnet seg i at noen "straffet" ho på den måten? Jeg hadde flytta ut hadde sambo behandla meg så respektløst.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg? ja... ho hører jo aldri etter. Men ho er ikke så dum at ho ikke skjønner at ørene blir der de er altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...