Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 men det skjedde ikke.. dessverre har hun allerede vært død lenge.. men bursdagene hennes blir alltid så triste.. sukk.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Åh, så trist:-( Mammaer er så uerstattelige.. Gjør noe fint for deg selv i dag, det hadde nok mammaen din likt!
cherry coke Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Uff da. Du får minne henne på en fin måte i dag. Klem til deg.
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 huff søta...vet dette ikke er lett for deg.. skulle gitt deg en stoooor laaaaang klem ,det fortjener du..
xxxJulianexxx Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Klem til deg............jeg tenker på deg............
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 syns det er så trist at jeg aldri fikk oppleve min mor etter jeg var blitt voksen så rart at hun aldri fikk bli bestemor så rart at hun ikke fikk se meg gifte meg så trist og rart og tenke på at jeg fortsatt egentlig var litt dust da hun døde trist at jeg aldri fikk sitte på kjøkkenet hennes og drikke kaffe og spise bløtkake når hun ble eldre. takk for klemmer :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 huff...får helt vondt av deg jeg... skjønner at dette er fryktelig tungt.. men du gjorde jo alt for henne da hun levde ? du hjalp henne og stelte henne..det var ikke mer du kunne gjøre vet du.. og jeg er sikker på at hun ikke syns du var dust..du var jo dattera hennes,ER dattera hennes..som betydde alt for henne,akkurat som baba betyr alt for deg ... =)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 jo, det var jo jeg som stelte for henne. men jeg angrer sånn på at jeg ikke pratet med henne da hun sa at vi måtte nesten ta en prat om hvordan ting skulle bli da ble jeg så passiv og lot pleierskene ta seg av det meste. har fortsatt dårlig samvittighet for det. hun mistet jo språket reett etter det og jeg fikk aldri høre stemmen til mammaen min igjen ..nå husker jeg den nesten ikke :-/
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 men du kunne ikke for måten du reagerte på..du var jo redd for å miste henne ikke sant,og ville helst ikke snakke om det,vertfall ikke MED henne... nei jeg skjønner dette er vanskelig for deg.. vet ikke hva jeg skal si jeg.. =(
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 det går bra vennen , du er så søt at bare halvparten hadde vært nok :-) syns bare det er så rart.. alt falmer liksom med tiden, og det er irriterende
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 du hjelper meg,jeg prøver å hjelpe deg =) ja tiden gjør dessverre det... og det må være fryktelig vondt for deg..og alle andre som er i samme situasjon.. men du må ikke ha dårlig samvittighet for det,det skjer bare,og er ikke noe å gjøre med..=(
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 ja forsåvidt, og det kom ikke som noe sjokk at hun ble syk og døde, vi visste jo alle at hun ikke ble gammel.. men hadde nå håpet hun ble 60 i det minste da..
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 ikke sant..skulle gjerne delt mamman min med deg,selv om du egentlig bare vil ha din mamma...tanken var god da..=)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 så søt og snill du er :-)))
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Åh. det er så urettferdig. :0( Mistet selv pappa da han var bare 54....aaaltfor tidlig. *klemtildeg*
MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 Sender deg en god klem, det må være fryktelig tøft å miste en forelder så altfor tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå