Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg går på kun os og barnefar jobber med inntekt på ca 260.000 i året.Hva får dere ca i samme situasjon?
noLadyjustME Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Er ikke heelt sikker på bf`s inntekt, men er sånn ca tror jeg, og vi mottar kr. 2230,-
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor får jeg kun 850 kr i mnd? Er 2230 bidragsforskudd? Fatter lite her.
noLadyjustME Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Nei den summer er bidrag fra far..før han kom i bilde fikk vi bidragsforskudd fra nav på 950,- hmm, aner ikke hva 850 er, kan det være forskudd?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Får kun 850 kr.Det er forskudd.Men jeg får jo ikke noe mer? Får du direkte fra far? Eller gjennom nav? Hva skal jeg gjøre for å få høynet beløpet?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Kan jeg få di til å fastsette bidrag,men ikke som forskudd eller eller?
noLadyjustME Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Du går gjennom nav ja, dvs søker om farsbidrag gjennom nav, også innkaller de far til evt møte og krever lønnsslipper og trekk oppgaver fra siste ligning slik at de kan fastsette det utfra nav`s kalkulator.Da er far pliktig å betale den summen de kommer fram til inn til innkrevningssentralen, og så fort de har mottatt innbetalingen-kommer de direkte til din konto.Enkelt og greit uten at du og bf trenger å snakke om det, eller diskutere:p Hvis far skal betale mer enn det du har i forskudd så får du etterbetalt diferansen når han har betalt det inn til innkrevningssentralen, og hvis han skulle være en dårlig betaler, så får du forskuddet inntil resten av pengene kommer! Forsto du det?
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Jeg får bidrag fra NAV jeg, bidragsforskuddet altså (100%) 1270,- mnd. Vil ikke kreve BF for bidrag for han er voldelig, og jeg vil helst ikke ha noe med han å gjøre.. Laaaang historie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå