Gå til innhold

andre som fekk baby 29 mars?


mine små gull

Anbefalte innlegg

hadde vært kjekt å komt i kontakt me andre som har baby født same dag som snuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vår lille Leonora Sofie ble født dagen før, men kl 2125 om kvelden, så nesten 29. mars da... :-)

Hvordan går det med dere da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går kjempe flott med oss nå.va innlagt på sygehuse med hu når hu va 2-3 uker pga krampe anfall som dei ikkje fant noe ut av ka som kunne gjør at hu fikk det,så gikk hu ikkje opp i vekt som hu skulle.fikk ikje i seg det av mat som hu sku så måtte slutte og amme,fekk innlagt sonde for hu måtte få i seg d hu sko.men nå går hu fint opp i vekt å spise det hu ska:)var 4214g nå hu blei født å e 4630g nå,vekta går sakte opp mn bedre det en at den går ned øve.hu e og veldi snill om natta.legger hu i ellev tiden så sove hu til 5-6 tiden får mat så sover hu til 9tiden igjen.

hvordan går d med dere då?ka str bruker Leonora Sofie i klær nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Gutten min kom 29.mars!! 13 dager på overtid ville han endelig ut, 3,5 time etter jeg våkna med rier!! En skikkelig drømmefødsel:)

Han var 4180 og 52 cm!! han elsker mat, og var 5 kg da han var 1 mnd!! Gleder meg til å se vekta på 6 ukers kontrollen!!:)

Har dere vært på den? Vi skal neste uke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska på 6 ukers kontroll 13 mai:) 3 timer fra me kom inn t hu va ute,drømme fødsel her og:) går å sjekker vekta 1 gang i uka me pga dette me sonden å det.har begynt å lage sånn koselige baby lyder nå,ligge i vogna å bare "drøse":) liker gutten din å ligge i vogna?kos sover han om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den 13. vi også skal!! Blir spennende å se!:)

Ikke noe gøy å høre hun har vert syk! Men det er godt at hun er fin nå! Har hun sonden enda?

Ja han liker godt vogna, men er han våken må han høre at vi prater, for han er veldig selskapsyk! Men er vi ute å triller kan han sove flere timer i strekk!! Men han er veldig mye våken synst jeg, vertfall mer enn det storebroren var. Opp mot 3 timer i gangen, og vil da gjerne ha mye kos:) Og jeg må helst bære han rundt;) (og mammaen skjemmer bort og bærer rundt...) Har begyndt så vidt med "pratingen" nå, merker det blir bare mer og mer!!

Om kvelden får han mat litt før ti somregel, og legger seg etter det, og da bruker han å sove til hall 7!! Så han er flink, og det er godt!

Har du flere barn? Vi har en gutt til på snart 2.5 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei hu har iikkje sonden ennå,hadde den fra torsdag t søndag så måtte vi ta den vekk pga den hadde komme på feil plass å hu gråt å hadde det fælt..

hu like ikkje så godt vogna si,ligge våken maks ein time oppi så e det hyl å skrik.men sover hu kan hu sove ett par timer...

eg har to gutter,ein på 4 og ein på snart 2,5år:)

 

ka str bruker han i kler nå?Milie bruke 56/62 å 50 i bodyer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er nr. 3 nå!! koselig da:) Hvordan er det med 3 barn da? Var overgangen fra 2 til 3 stor? Merker jeg har litt problemer med planleggingen enda, ikke alltid ting går slik jeg hadde tenkt det... Men det går seg nok til håper jeg!!

Han bruker 56 og 62! Han har lang rygg, så bodyer er mest 62 faktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Med oss går det kjempefint. Leonora er veldig rolig og vokser og trives. Begynner å pludre og smiler kjempesøtt til oss. Legger seg en gang mellom 21 og 23. Kan rote litt pg være litt urolig i denne perioden, men er lett trøste heldigvis. Sover natta gjennom med unntak av en eller to ganger der hun får mat, så hva mer kan en forlange av en baby :-) Hun begynner å vokse ut av de minste str nå, bruker ennå 54/56 og noe 62, ettersom hvilket klesmerke det er. Det er litt forskjell på str merker jeg.

 

Vi skal også på kontroll den 13. mai. Blir spennende å se hvor mye hun har vokst. Søskenene hennes er kjempestolt av henne. Hun har to storesøsken på 14 og 16 og på snart fem, de to eldste er mine barn og den yngste er min samboers. Så vi er en stor familie :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e kjempe koseli me 3 barn:)men blir ein del sjalusi,han minste på snart 2,5 fekk ikkje sove den natta me kom hjem fra sygehse sko bare ligge heilt innte meg å kose i senga:)så herlige....planlegge ting går ikkje allti ette planen,blir allti forsinket..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...