guttimai:) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei! I dag er det gått to uker siden første natt med maserier og murringer i mage og rygg. Hatt det av og på siden da. Har i tillegg kynnere store deler av tiden ved aktivitet. Hvor lenge er det lengste dere som har erfaring med dette har gått slik og ventet. 17 dager til termin i dag. Begynner å bli lei. Gleder neg så til å se lillegutt nå.
Tirilill Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 tja...har gått sånn siden tja....17 april...blir vel 4 uker snart. Har pakka inn og ut av den J.... sykehusbagen! Tror jeg føder hele tiden. Nå skal jeg slutte å tro på det. Kommer sikkert til å føde på overtid! Er 39 uker på torsdag og de kraftige kynnerene startet i uke 36 så jeg var helt sikker på at noe kom til å skje leeeenge før termin.
MissO Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jepp, melder meg inn her.. Kroppen lurer meg hele tiden, er en dag på overtid idag og har trodd det har vært igang iallfall fem ganger. Har hatt en del netter med skikkelig maserier som har kommet regelmessig i en times tid for å så gi seg, komme tilbake, så gi seg, å sånn går no dagan;) Er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Men jeg er så leeeeeiiiiiiiiiiiiiiii..
Smånetta 14.mai Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Tja. Masse kynnere siden uke 13. Stoppet premature rier i uke 34. Hatt masse kraftige kynnere, delvis vonde eller murrende siden da. Hadde regelmessige rier for fire dager siden, slimproppen gikk for to uker siden. Tipper jeg går til uke 41-42. En uke eller så over, kanskje. Er forøvrig drittlei.
marinas skatt Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Skriver under på denne............... Er dritt lei ! 11 dager på overtid , mase rier , kynnere , nedpress og mens smerter som har holdt på i 2 uker nå. Er regelmessig og vonde i noen timer for så og gi seg....... Kommer vel ikke til og tro det når det endelig starter. Overtids kontroll på sykehuset i morgen. Kommer til og nekte og reise hjem igjen før barnet er ute.......
guttimai:) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 HMMM...Ikke mye oppløftende lesning dette nei. Må bare smøre meg med tålmodighet da. Skal til undersøkelse i morgen, så da får jeg kanskje noen flere svar. Lykke til alle sammen. Håper det skjer noe for oss alle snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå