Gå til innhold

Hmmmm...

Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag, for og sjekke veksten til vesle jenta vår..

Fikk beskjed om at hu var litt mindre enn normalen, men at det ikke var noe fare, men måtte til ekstra undersøkelse og sjekke hertelyden fordi de mente at det var lite fostervann hos meg, og jeg har kjent mindre liv enn vanlig de siste dagene.

Men hjerterytmen var nå helt fin, og jeg fikk beskjed om og reise hjem igjen. Men må på ny UL om en uke, for og sjekke nærmere da...

Vesle jenta lå også og seteleie, så fikk ikke bekreftet 100% sikkert at det var jente da, men var nå det de sa sist....

Noen fler som har opplevd dette??

Blir litt bekymret, selv om jeg vet at de ikke hadde sendt meg ut fra sykehuset hvis noe hadde vært galt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei...

Jeg var til kontroll i uke 29, jenta mi ble da estimert til å veie 2000 ved fødsel, ble jo kjempe bekymra og redd, var på ny kontroll nå i uke 40 da veide hun 4300 gram, så ikke ta alt for god fisk, barna vokser forskjellig og i etapper. Min trenger ikke bli særlig mye større altså;) Fikk også beskjed om lite fostervann men det har også tatt seg opp.. Ikke nødvendig å bekymre seg unødvendig, vet det er lett å si, men som regel er alt som det skal. Viktig å følge med på bevegelsemønsteret hennes, er det store forandringer burde du ta en telefon.. Lykke til

Skrevet

Takk for svar, godt og vite at det ikke er baer meg som opplever dette her.... Fikk ikke vite noe om hva de antok som vekt ved fødselen eller noe, fordi jeg ble sendt rett på føden for og sjekke hjerteaktivitet.. Men men får sikkert vite noe neste uke da....

Føler at jeg sitter og kjenner etter liv absolutt hele tiden nå, men er o perioder hu er roligere enn andre da, men får bare føle meg fram, men blir jeg for usikker så ringer jeg føden, var bedre og ringe en gang for mye enn en gang for lite, fikk jeg vite av legen på føden i dag....

Takk for lykkeønskning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...