Gå til innhold

Hehe, den nye jobben til sambo blir bare bedre og bedre :)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

En ting er at han må ha kjørekurs, og teorikurs, men de må jaggu RYGGE inn på parkeringsplassen også! Haha. Jeg ler meg skakk! I dag skal de ut og rydde søppel... hehehehe :) Greit tiltak for naturen, da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å rygge inn på p-plasser er alltid det sikkreste, da slipper man alle de dumme bulkene når man skal ut igjen.

Men om mange gjør det er noe helt annet. Mannen min gjør alltid det:o)

http://www.vg.no/pub/skrivervennlig.hbs?artid=101530

Jobber mannen din her Palmesus?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, ja det gjør han faktisk ;)

Joda, det er nok helt sikkert det beste, men synes forklaringa til sambo var så bra! "Det var en som var lei av riper på bilen, så han satt en hel arbeidsdag og så gjennom kameraene,for å se hva som forårsaka det" :)

Skrevet

Hahaha...

Veldig god forklaring fra mannen din sin side da men jeg tror faktisk min mann er enig "Fader til kåling når man skal rygge ut da, rygg inn som meg!"

Skrevet

Må være landets eneste plass der alle bilene står parkert på denne måten, og de kjøretimene må da være kostbart for firmaet?

Lar så jeg dauer####

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er forsovit helt enig, det ER lettere og rygge inn! (tatt i betraktning at man ikke har barnevogn som skal ut).

Ikke snakke i telefon når man kjører???? så lenge det ikke er i arb.tiden, så har de vel ikke så mye de skulle sagt? Litt naziregime ute og går? ;)

2.dagen hans der i dag da, men han har vært ansatt der før, dog uten bil! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg lo godt i går når sambo sa det og... hehe :)

Ja, vil tro det er kostbart, men de driver med olje da... så de håver vel inn penger, vil jeg anta.

Skrevet

Tank Palmesus om du skulle være så "uheldig" at du måtte innom jobben hans og du parkerte feil vei? Vil tro du ville føle noe var galt i det øyeblikket du ikke rygget bilen inn! Ser for meg at din mann hadde blitt mobbet av sine kollegaer om så var tilfelle.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehe, ja :) Det var jo presisert da, at de eneste bilene som sto "feil vei", var de som var på besøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...