fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 hei er i uke 31 men har ikke fått kjøpt inn mer enn noen få plagg, lurer på hva alle andre har gjort som har kommet over i tredje tri?
Smånetta 14.mai Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Nesten ikke noe og jeg er i uke 40. Men jeg har alt fra før. Vi kjøpte søskenvogn allerede i uke 20 eller noe. Den ble kjøpt brukt så vi bare slo til da vi fant en billig en. Men med førstemann hadde jeg nok vogn, badebalje, noen tepper, sengetøy, seng, og litt tøy da jeg var rundt 30-35. Veldig greit å ikke ha for mye stæsj. Mye man kan vente med. Vi kjøpte både bæresele, vippestol og babygym sånn litt etterhvert.
Stoltmai mamma:) Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har kjøpt tøy vogn bilsete seng vippestol flakser smokker gulpekluter filler tepper dyner dynetrekk ammepumpe vugge har vi fått kommer ike på noe mer nå
mai mammaen til to Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 jeg har alt klart.. hatt det leeeeenge no.. er 3 dager på overtid da.. har ; seng bilsete vogn voksipose ( søsteren har brukt den nå i vinter da...) vugge bæresele bæresjal dyner en haug med dynetrekk masse klær noen leker stellebord hmmm.... kan ikke komme på mer. men vi er iallefall HELT klar til han kommer.. hadde jo de meste fra før av da vi har en jente som er 2 år i dag..
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Har fått det meste av mine foreldre som er ganske ivrige (plukket det ut selv da). Vogn, vugge, seng (fått brukt av kjente), sengetøy og dyner, apotekting, vippestol, lammskinn, klær, stellepute, bilsete, tepper, uro og sikkert masse annet. Min mor har dessuten sydd stelleveske, ammepute og litt sånt.
Putte68 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hei. Jeg er i uke 37 nå og har det meste klart. Jeg var tidlig ute med handlingen, begynte å handle inn i uke 18 etter UL og vi hadde fått vite kjønnet. Da klarte jeg ikke å vente lengre, hehe. Dette er en skikkelig attpåklatt så jeg hadde ikke gjemt på noe fra mine to første barn så vi måtte handle inn alt på nytt. Dette er hva vi har i hus nå: Kombivogn Voksipose Stelleveske Bilstol Stellekommode m/badekar Seng Sengetøy Dundyne til seng og vogn Gulpekluter og vaskekluter Babytepper og håndklær Apotekstasj Bleier Smokker Masse klær, hmmm har tatt litt av her ja, hehe:-) Plysjkanin m/spilledåse Tja da tror jeg at jeg har fått med meg det meste. Har begynt å pakke sykehusbagen også. Liker å ha ting klart i god tid, hehe. Min termin er den 16 mai (UL 03.juni) og nå har magen sunket og legen mente at hodet var festet også nå, så dette blir spennende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå