trollmor85 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er nå 21 uker på vei, og synes ikke det er lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid. Sliter litt fremdeles å få det til å gå opp for meg, selv om jeg har vært på UL og hørt hjertelyd og magen vokser. Men er så uvirkelig at jeg skal være så heldig å få et barn til, har jo ei fantastisk jente fra før Men må bare forstå det at det faktisk er sant Synes bare tiden går veldig fort. Nå er vi ute i mai, i september får jeg babyen. Og i løpet av den tiden skal jeg gjøre ferdig dette skoleåret, levere inn oppgaver, eksamen osv.. Skal også flytte i sommer, så få litt ut av ferien, og da er det ikke lenge igjen til jeg sitter her med knøttet. Flere som synes tiden flyr avgårde?
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Her er det litt motsatt... Synes fortsatt at det er heeeeeeeeeeeeele sommeren igjen, til han kommer rundt 1.August :-) Men det er jo mye som skjer i sommer da, så håper det går fort. Gleder meg så mye :-) Venter førstemann forresten :-)
trollmor85 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Kanskje det har noe med at jeg venter andremann. Førstegang synes jeg også tiden gikk veldig sent, helt til den siste mnd da fløy tiden av gårde.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg synes også det går fort denne gangen. Venter mitt 2. barn og har termin 12. august. Jeg fant ut at jeg var gravid i begynnelsen av desember og det føles ut som i går. Går fortere med dette sv.skapet, har sikkert noe med at man er veldig opptatt med 1.mann, så dagene flyr av gårde : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå