Dozer Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hva skal dere ha på der 17 mai? Jenta mi er nesten 1 mnd da og frister lite å gå med bunad og amme, makan til upraktisk plagg skal man lete lenge etter Men hva skal man ha på seg da tro?
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Enig med deg at det er upraktisk.... jeg får ikke på meg bunaden min jeg.... altfor mange kilo igjen etter fødsel.... Nei, det får vel bli noe annet litt pent da tenker jeg! Svart bukse og en topp som er grei å amme i. Lurer litt på hva jeg skal ha på snuppa jeg!!!! :-)
Axus' girlfriend Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 skulle så gjerne ha hatt på meg bunaden ja, men da hadde jeg måtte av med hele bunaden hver gang snuppa skal ha mat..og her i gården er det ingen amme-rytme enda:) Siden vi som regel er ganske uheldig med været, så satser jeg på ny trang dongeribukse, støvletter og en eller annen topp/tunika. blir litt mindre pyntet enn jeg er vant til å føle meg i bunaden, men i år får jeg være praktisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå