Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var svangerskapet når dere fikk gutt, og når dere fikk jente?

Jeg er nemlig ikke kvalm nå i det hele tatt.. har derimot veeeeldig matlyst.. (er 5+3)..

merker egentlig ikke at jeg er gravid bortsett fra at jeg er veldig trøtt, og har veldig ømme pupper..

er det sånn at når man er kvalm er et tegn på gutt? eller omvendt?

bare lurer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye kvalme skal tyde på jente, er du lite kvalm, blir det gutt..

Men når du bare er 5+3 kan kvalmen fortsatt komme! Kvalmen meldte seg hos meg rundt uke 7...

Skrevet

Jeg har hatt mild kvalme med alle 3, som bare har vart et par tre uker.

Jeg har både gutter og jente.

Ganske like sv.skap.

har ei venninde som var kjempe kvalm hele sv.skapet, og hun fikk gutt :-) Så ekstrem kvalme trenger ikke bety jente...

Skrevet

Jeg har to jenter fra før, og var litt små-uggen i starten med begge, og hadde ømme pupper. Denne gangen her kjenner jeg stort sett ingenting. Litt mer trøtt og ømmere pupper, men det er fint lite. Er bare 6+4, så vet ikke hvilke kjønn det er. Magefølelsen er usikker på om det er noe der, siden jeg mangler symptomer, men får da håpe det beste ;)

Skrevet

Jeg er nå 27+4 og venter jente. har ikke vært dårlig en eneste dag!! har ingen fra før så har ingen andre erfaringer enn med dette sv.skapet, men så langt har alt gått helt knirkefritt, og eneste jeg merker som tilsier at jeg faktisk er gravid er at magen vokser og vesla sparker hver dag :-)

Skrevet

Dytter denne opp en tur for deg jeg, da jeg synes det er litt spennende selv :)

Denne gangen higer jeg nok litt mere etter saltmat enn mot søtt, sjokolade osv.. Men så husker jeg uansett ikke hvordan det var med de to første ;)

Skrevet

Ingen regel uten unntak. Jeg har to gutter, og to totalt forskjellige svangerskap. Ømme bryster har jeg hatt begge gangene. Men denne gangen var jeg fryktelig trøtt og hadde i tillegg kvalme og oppkast som varte til uti 5.te måned. Alle var helt sikker på at jeg kom til å få jente, siden det var SÅ jentete med den kvalmen. Mageformen tilsa også jente. Den var helt forskjellig fra sist. Jeg var også helt tussete etter sitrus, noe som også skal være et jente-tegn. Men som sagt, ut kom en gutt til. Det er gøy å gjette seg til hva som ligger i magen, men min erfaring tilsier at man ikke kan tillegge det for mye vekt. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...