Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Han har 39 i feber, prövde å sette en stikkpille nå nettopp. (har aldri gjort det för) Den blir liksom ikke "der inne", sklir bare ut, og etter noen forsök så hadde den smeltet, da var det nesten ingenting igjen. Hva gjör jeg feil? Den var ihvertfall snudd riktig vei.. Håper på svar fort! Feberen stiger og vi har legetime först kl.13.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Høres ut som du ikke stikker den langt nok inn....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Den skal jo ikke "stikkes" inn!!! Den skal bare dyttes forsiktig inn i endetarmen,til den på en måte forsvinner av seg selv. Skal ikke dyttes videre opp altså. Bare til hele "raketten" er innenfor endetarmen,den skvetter inn selv nesten...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Dette har jeg vært utsatt for også. Det skal visstnok være best å sette inn den butte enden først. ikke den spisse
Prins05&07C",) Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Den butte enden skal inn først iallefall:o)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Stikkes, puttes, dyttes... flere byer i Belgia? Ordkløveri! Du er vel ikke dummere enn at du skjønner hva som menes?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Mener dere at den "brede" delen skal inn först eller?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Jeg gjorde den på den måten.. likevel sklir den ut HI
Hønepøne1 Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er sykepleier, og du dytter/stikker/putter den ikke langt nok inn. Barn reagerer ofte med å knipe igjen når man ska putte inn paraceten, derfor må du dytte litt ekstra på den. Hadde han vært helt avslappet hadde den sklidd lettere inn. Du må bare putte fingeren litt inn, så vips så sklir den inn.
mizz25 Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 æ bruka å hold rompeballan sammen etter æ har tatt den inn,da kommer den ikke ut igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå