Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Er det jeg som er helt på jordet og tror at HI er en person eller er det flere som kaller seg HI? Skjønner ikke mye av dette? I det ene innlegget skriver HI at hun er førstegangsfødende som 33 åring og i et annet skriver hun at hun lurer på å bli alenemor med nr 3 med en mann som truer med å gå fra henne hvis hun får nr3? Er HI ei jente med veldig lite å gjøre og stor fantasi eller er det flere som kaller seg HI?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 HI er den som skriver hovedinlegget HI = hoved inlegg
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 At jeg ikke tok den :-) Er ganske ny på BIM...., men nå skjønner jeg. TAKK
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Hehe... Vi har alle vært der ;-) Et annen oversettelse I overskrifter står det noen ganger u/t. Det betyr "uten tekst". ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hei HI, du er utrolig morsom! Minner meg om da jeg var liten hørte på radioen at de leste opp tippekupongen. Det var alltid den samme som hadde alt rett! Han het Tippeteiken :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 *rødmende kniiiiis* Betyr u/t uten tekst?? Trodde det betydde utenom tema, jeg....?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Nå må dere slutte å villede hovedinnleggeren her da, dere..... HI heter Astrid Marie. Hun er 28 år. Født og oppvokst i Drøbak. Bor nå på Stord. Venter forøvrig tvillinger. To gutter, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 selv om du kjenner henne så er det dårlig gjort å skrive navnet hennes her syns jeg. ikke sikkert at hun syns det er no morsomt at alle hvet vem hun er heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå