Gå til innhold

Nytt treff for Ski og omegn- jentene?


Lille skatt *38 uker*

Anbefalte innlegg

Etter et hyggelig treff i april, tar jeg initiativet til et nytt :o)

 

Kanskje vi skulle invitere med august- og oktoberklubben òg, så blir vi litt flere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.... Kjempe kjekt med nytt treff siden jeg ikke fikk blitt med på det første:0) Så sant jeg ikke har jobbehelg el noe så kommer jeg..:0) Kjempe bra å invitere fra de klubbene oxo. Jo flere jo bedre....:0) Gleder meg..:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med:)

Er det veldig dumt for dere med et kveldstreff eller? Ser at helgene fremover er fylt ganske bra opp....Sånn i 19- tiden en eller annen kveld?Jeg kan alle dager bortsett fra mandager. Hva med tirsdag den 20? Noen som har mulighet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var vi 3 stk. (noen som avlyste). Vi var på Egons og spiste lunsj. Vi kan gjerne gå et annet sted hvis noen vet om en koslig kaffebar el.

 

Ukedager passer bra for meg, men ikke den 20. Da har jeg en viktig avtale. Hva med 21. eller 22.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21 passer bra for meg:) På kveldstid er det vel gjerne egons eller peppes i Ski, hvis ikke det er knallvær da, for da kan man alltids sitte ute på bowlers..Vi finner nok ut av et sted :D

 

Kos dere ute i sola så lenge jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi gå for den 22. da, kl 19?

 

Det var en i augustklubben som meldte sin interesse òg. I tillegg har ikke Nanomor og Mamma 2, som var med forrige gang gitt lyd fra seg, så kanskje vi blir en 5-6 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lilleskatt:o)

 

Har flyktet vekk fra pc og inn i solen den siste uken, men er her. Den 22 høres (foreløpig) bra ut, så jeg blir gjerne med!

 

Reiser på ferie en ukes tid nå, men kan du ikke pm meg med litt mer info når du vet litt mer hvem hva hvor så er det enklere å finne frem til når jeg kommer hjem:o)

 

mamma2 er kanskje i Afrika nå? Var jo det bryllupet hun skulle i...?!?

 

Kos dere masse alle sammen imens, så sees vi:o)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at vi fant en dag! Skal vi bestemme hvor rett etter pinsen da kanskje, når vi har en værmelding å forholde oss til? Det viktigste er jo dato og klokkeslett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte greier! Da ses vi torsdag om 2 uker.

 

God helg til alle sammen! Jeg skal hvertfall bruke den til å jobbe med fargen, grille og drikke en Munkholm eller to :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

Jeg har selfølgelig fått innkalling til et seminar på jobben jeg må på til torsdag...makan, håpløst dette her:) Kan alle fremdeles torsdag, eller er det andre som også har fått litt trubbel?

 

Hvis så skulle være, så kan jeg 100% sikkert tirsdag og onsdag til uka igjen.....

 

Men skjønner at torsdagen blir stående hvis flest mulig fremdeles kan, det skal jo godt gjøres å få det til å klaffe for alle!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det akkurat det samme.. Passer til neste uke og for meg men ikke onsdagen....;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan neste torsdag òg. Hvis ingen har noe imot det, utsetter vi det til da sånn at flest mulig kan være med.

 

Hvis det er noen som ikke kan torsdag 29.5, skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Har ikke vært på nett på en stund:-) Da skjønner jeg her at treffet er utsatt til 29.05 og jeg er selvfølgelig med!! Blir kjempe koselig at så mange har meldt seg på denne gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

Jeg bare lurer på om det blir treff nå til torsdag??? Hadde vært hyggelig.. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dessverre ikke vært med på treff på torsdag, formen er så dårlig så jeg har fått beskjed om å ta det med ro og sitte mest mulig rolig med beina høyt!! Har jo en stund igjen og vil helst ikke bli noe verre.. Kanskje jeg får vært med en annen gang:) så si gjerne ifra på august 2008 klubben neste gang det er treff og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på treff jeg i alle fall:)

Noen som har ønsker om hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

 

Siden det er meldt knallvær på torsdag, kunne vi jo prøve å sitte ute (er en frysepinne selv, men jeg får kle meg godt :o)

 

Storsenteret skygger vel kanskje for uteserveringen på hotellet, men noen nevnte Bowlers? Det er i grunn helt likegyldig for meg hvor vi ender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også selvfølgelig med ! :-)

På Bowlers er det i hvertfall sol ved uteserveringen:-) Torsdag og fint vær, kan nok hende det er lurt å bestille bord, det blir fort fullt der:-) Ses i morgen jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bestille.

 

Jeg har kommet til 6 som har meldt sin interesse: Mai- mamsen, Vesle, Hønemor, Nanomor, Mamma 2 og Lille skatt. Si fra hvis jeg har glemt noen.

 

Hvis jeg bestiller bord til 8, så burde det bli bra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...